{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

OUT-reglerne? {{forumTopicSubject}}

Når man starter dressur, hvornår er man så out af en klasse??
Jeg startede sidste år en LC1 og LC2 i en LC% klasse men det var alt for tidligt og vi endte derfor med 2 sidste pladser .. må jeg gerne gå tilbage og starte noget LD så? Eller hvordan fungerer det når jeg har været helt oppe i LC2?

Til klubbens E stævne stod der nemlig, at havde man startet højere end LC1 måtte man ikke tilmelde sig i LD klasserne, men er det bare klubbens egne regler til E stævnet eller gælder det også D stævner??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OUT-reglerne?
  • #1   27. mar 2018 Det er klubbens egne regler til et e-stævne.

    OUT-regler generelt til D-stævner :
    Ekvipagen har i det pågældende program samt højere programmer samlet 3 sejre med minimum 65,000 %
    Eller
    Ekvipagen har været placeret i højere programmer 5 gange med minimum 65,000%

    Mvh Charlotte


  • #2   27. mar 2018 Super, så kan jeg snildt melde mig til start i D stævner igen smiley

  • #3   28. mar 2018 Fordi du placeres som 2 sidste, betyder det jo ikke at det var for tidligt?
    LC er også unghesteklasser. Og et dressurstævne er jo oprindeligt ikke til for at blive placeret som nr 1. Men for at få en "vurdering" af hvor hesten er i sin uddannelse. smiley


  • #4   28. mar 2018 Jeg synes stadig det var alt for tidligt - jeg havde overhovedet ikke styr på hesten så nu har vi holdt os fra stævnerne mens vi har trænet og så håbede jeg at kunne starte en LD2 og LC1 næste gang - så det er ikke fordi jeg tænker vi skal ud og score en masse rosetter i LD, men jeg vil gerne kunne ride på banen og fuldføre de øvelser der nu engang er, og jeg har bare måtte sande at den galop er sværere at knække end jeg lige troede smiley

    Nu ser vi i hvert fald hvordan det går næste gang - planen er helt sikkert at vi skal arbejde os igennem LC klasserne i løbet af året så vi kan komme videre men LC2 og LC3 bliver ikke lige foreløbigt


  • #5   28. mar 2018 Forstår godt du gern vil tage et skridt tilbage og det må du gerne i følge reglerne. Så det er hvad du gør hvis det er hvad du føler i skal. Det vigtige er ikke, at blive placeret men det også fedt at få en god stævne oplevelse.

Kommentér på:
OUT-reglerne?

Annonce