{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Licens
  • #2   22. okt 2018 Til slut af i år. 1 januar skal der så købes ny

  • #3   24. okt 2018 De varer allesammen max til 1. januar.

    Du skal betale fuld pris, uanset om du køber ABC eller D-licens nu. Førhen fik du rabat, når du købte licens efter oktober mdr, fordi den så KUN gælder 3 mdr. / indtil 1. januar.

    Det har bestyrelsen besluttet for nyligt, og jeg synes, det er under ALT kritik. Jeg venter til næste år med at indkøbe D-licens! Og jeg kender flere, der har skubbet stævner m.m. til næste år, fordi de ikke vil betale fuld pris sidst på året. Det er simpelthen en underlig afskaffelse af en regel, som jeg ikke forstår begrundelsen for ELLER formålet med!

    Jeg henvendte mig direkte til DRF.


  • #4   26. okt 2018 Jeg ringede ind til drf, og snakkede med 2 søde piger. Det er meget lettere end a folk skriver forvirrende ting og sager.

  • #5   26. okt 2018 Nikoline - det kan man jo også smiley Men man kan også læse hvad DRF skriver på deres hjemmeside, som Caroline linker til. Jeg tvivler på, at du har fået noget at vide, som afviger fra dét.



  • #6   28. okt 2018 Tusind tak tak for alle jeres svar, er nu blevet meget klogere smiley

  • #7   29. okt 2018 Mimre
    Ja sikkert, tænker du helt klart er udstyret med en superhjerne og lige med et trylleslag kan forstå alle de der mærkelige regler de opdatere eller laver om hele tiden smiley
    For mig var det faktisk meget nemmere a ringe ind og få det forklaret, selvom jeg HAVDE læst først.


Kommentér på:
Licens

Annonce