{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne på min 2 pony
  • #1   10. nov 2018 Det må du godt hvis du starter ham som hest, og dermed konkurrerer mod heste smiley
    I reglementet står der, at kategori I og kategori II ponyer må rides som hest, såfremt ekvipagen er harmoniske.


  • #2   10. nov 2018 Jeg tænker dog at det bliver rigtig svært for dig at finde et stævne der skal være en substitut for et dyrskue (hvis du skal til nogle af de store) da jo dyrskue er utrolig meget større end et stævne, så du skal nok tænke på at den kan reagere kraftigere på dyrskue end til stævnet smiley

    Mvh TT


  • #3   10. nov 2018 Jeg mener nu stadig godt du kan få en del ud af et stævne. Ja, der sker mere på dyrskuet, men stævner giver stadig en idé om, hvordan den vil reagere i nye omgivelser med andre heste.
    I ÅSNR plejer der at være rigtig mange startere, så der har jeg selv haft glæde af at "teste" min pony. Hun reagerer ikke kraftigere på dyrskuet, men det skyldes nok, at der er 117 ting at kigge på, så hun holder sig enormt meget op af mig og de andre ponyer vi rider opvisning med.


  • #4   14. nov 2018 Ved godt at dyrskuet er kæmpe. Men tænkte bare reagere han allerede på små stævner, så vil et dyrskue være en dårlig ide smiley Man tusinde tak for svar

Kommentér på:
Stævne på min 2 pony

Annonce