{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Stævne? Lidt hjælp tak, haha :) {{forumTopicSubject}}

Halløj.
Jeg går lidt med tanken om at melde mig om min hest til et stævne her i august...
Men da jeg ikke er den store stævnerytter er jeg helt grøn i ‘stævne verdenen’... derfor har jeg lige nogle spørgsmål:

-Man skal være medlem af en klub - Hvor lang tid plejer det at tage fra at man ansøger om medlemskab til at man får medlemskabet?

-Stævne registrering af hest?
Hvor lang tid plejer det at tage? Tager det flere dage/uger fra at man stævneregistrerer sin hest til at det går igennem ved DRF? smiley

Andet som er vigtigt at vide ved deltagelse i D-stævner? smiley

Sidst jeg startede stævne var i 2011, så ja, det er ved at være nogle år siden, haha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne? Lidt hjælp tak, haha :)
  • #1   18. jul 2019 Det er nemt at oprette sig selv og sin hest på DRF hjemmeside. Du kan følge den nemme anvisning i disse videoer og allerede blive klar på stævner fra i morgen, når du har styr på dit medlemskab af en klub smiley

    https://go.rideforbund.dk/kom-godt-i-gang.aspx

    Hvor lang tid der går fra du er registreret i en klub, kommer an på hvor hurtig klubben er og hvilke system de bruger. Jeg købte mit medlemskab på nettet og var registreret indenfor få minutter smiley


  • #2   18. jul 2019 Mht. medlemskab af en klub, så er det nok bedst at spørge i klubben. De fleste steder er man vel medlem, så snart man har betalt - men det er jo ferietid lige nu, det skal du lige have i baghovedet smiley

    Npr du har oprettet dig selv og din hest på go.rideforbund.dk, så skal du registrere din hest til deltagelse i DE-stævner (gratis), og dig selv til D-stævner (250 kr), og så er du klar til at melde til stævner smiley

    Husk at din hest skal være behørigt vaccineret for at kunne deltage i stævner (det er de fleste rideheste vel efterhånden, men det er nok ikke alle som er lige pernitne med at overholde datoer, hvis man ikke ligefrem skal bruge det).



  • #3   18. jul 2019 Så jeg skal først være medlem af en klub før jeg kan stævneregistrere? smiley

    Eller kan jeg fx. godt stævneregistrere i dag og så anmode om medlemskab i en klub imorgen? smiley


  • #4   18. jul 2019 Min hest har selfølgelig alle vacciner, som hun skal have smiley ( og jeg er meget obs på at overholde datoen smiley )

    Mimre: Hvis nu jeg har startet stævne i 2011, men på en anden pony (min gamle pony) skal jeg så stadig registrere mig selv? smiley
    Tror ikke jeg kun huske login som jeg brugte dengang i 2011 smiley


  • #5   18. jul 2019 Ja, det skal du - din licens duer kun i indeværende kalenderår smiley

    Fandtes GO i 2011? Det kan jeg ikke engang huske, men hvis du har haft en bruger tidligere, så findes du jo stadig i systemet, og kan rekvirere et nyt password.

    https://go.rideforbund.dk/kom-godt-i-gang.aspx


  • #6   20. jul 2019 Tak for svar smiley lige et spørgsmål mere:
    Min veninde skal starte en klasse i spring på min hest, men er lidt i tvivl... Kan jeg så godt starte en dressur klasse dagen efter på den samme hest? smiley
    Oggg: Hvem skal tilmelde sig til klassen i spring? Min veninde eller jeg?


  • #7   20. jul 2019 Din veninde skal tilmelde sig selv med din hest smiley med det andet spørgsmål er jeg ikke helt sikker, men jeg mener 99% sikkert godt du sagtens kan dressur dagen efter springstævnet

  • #8   20. jul 2019 Ja, I kan fint deles om hesten.
    Din veninde kan selv lave sig en bruger, eller du kan tilmelde hende. Hvis du vil det, så skal du oprette hende på din bruger, under “mine ryttere”, og så tilmelder du hende den ønskede klasse.


Kommentér på:
Stævne? Lidt hjælp tak, haha :)

Annonce