{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Spørgeskema om digitalisering af ridesporten BACHELORPROJEKT {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Sidste år var I mig meget behjælpelig med et andet spørgeskema om undervisning i Dansk Rideforbunds klubber. 

Jeg skal igen bruge Jeres hjælp! Denne gang er det iforbindelse med mit bachelorprojekt i forbindelse med uddannelsen Proffesionalsbachelor i sport management hos Proffesionshøjskolen UCN Aalborg. 

Skriver i mit bachelorprojekt om sportens digitalisering. Helt konkret prøver jeg at undersøge potentialet hos stævnet World Cup Herning. 

Spørgeskema til jer der HAR været ved World Cup Herning:  https://surveys.enalyzer.com?pid=q4paq4r3

Spørgeskema til jer der IKKE HAR været ved World Cup Herning:  https://surveys.enalyzer.com?pid=k4rid2r2

På forhånd tusind tak! 
smiley

Med venlig hilsen 

Lea Duemose Hansen 

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgeskema om digitalisering af ridesporten BACHELORPROJEKT
  • #1   17. dec 2019 Du mangler muligheden andet.

Jeg er rørende ligeglad med klassisk dressur men vil gerne til diverse nørdede ting fx western, TREC og lignende.

Jeg kan ikke svare sandt på hovedparten af dine spørgsmål, for de går ud fra at dee kun findes "almindelig ridning".
    Og vi er en del, der ikke er almindelige

• #2   17. dec 2019 Der er jeg enig med Doktor Who.
    Det kunne også være relevant med flere svarmuligheder til spørgsmålet,om hvad man tager afsted for at se til en arrangement. Mange tager jo afsted for at opleve flere ting og ikke kun en.
    Du har glemt Ishestefolket. De laver rigtig mange ting med deres heste. Det samme med dem, der har køreheste.
    Og nu vi er ved det, der er også mange, der tager til dyrskuer.

• #3   17. dec 2019 Hej Doktor Who og Sunshine,

Først og fremmest tusind tak fordi I har besvaret mit spørgeskema!

Ser om det er muligt at gå ind og tilføje 'uddyb' og 'andre' sportsgrene selvom spørgeskemaet er udleveret.

Synes det er super spændende at høre Jeres vinkling og komentarer. Jeg tager det med videre i min undersøgelse.

Vh Lea Duemose

• #4   17. dec 2019 Og jeg gætter så på at du er fra Jylland?
    Siden at Jylland skal deles og i flere, men Sjælland bliver ikke opdelt smiley

Jeg manglede også en svarmulighed ved, hvor mange stævner jeg havde besøgt. Det var ikke muligt at vælge 0.

• #5   17. dec 2019 Jeg er ret sikker på at enalyzer engang havde en funktion i retningen af: "Hvis du svarer ja til dette spørgsmål, så skal du have disse spørgsmål. Svarer du nej, så skal du have disse spørgsmål."
    Så behøver man ikke to spørgeskemaer.

Jeg manglede også disciplin-muligheder.

• #6   17. dec 2019 Hej Hønen smiley

Jeg har lavet nogle steder hvor der står enten ''andet'' eller ''uddyb'' smiley Men kan se at jeg måske skulle have lavet dem nogle flere steder smiley Som tidligere nævnt tager jeg det med til min kildekritik af spørgeskemaet.

Endnu en gang tak for hjælpen!

vh Lea

Kommentér på:
Spørgeskema om digitalisering af ridesporten BACHELORPROJEKT

Annonce