{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

sjoveste du har oplevet ved stævne?:) {{forumTopicSubject}}

Altså en eller anden sjov oplevelse der er sket, og ikke at du har vundet, men et eller andet der skete, håber i forstår smiley

Ved mig var det at 2 piger kom hen til mig og spurgte om min pony havde haft føl, hvor de mente at deres kunne være mulles føl, synes var lidt sjovt, gad godt have set deres men mulle har aldrig haft føl smiley i hvertfald ikke hvad jeg ved smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjoveste du har oplevet ved stævne?:)
  • #1   11. apr 2008 Nej ikke rigtgit? Ved ikk?

    Kun til træning, hvor Laban stoppede, lige pludsligt, og der hang jeg ude på ørene af ham! XP Og han vente bare rundt og rik videre, hehe, min ridelære sagde bare at jeg skulle slippe, og der lå jeg så:P Men resultatet er, at han trotte på mig, og at jeg self. begyndte at tude? Ved ikk lige hvorfor? smiley hehe

    Men har også prøvet nogwt der ikke er sjovt; at blive disket mindt 6 stævner i træk! smiley


  • #2   11. apr 2008 Første gang jeg startede stævne på Lutz oppe ved os selv, var der en fra en anden rideskole der stod og sagde at hun havde redet Lutz i meget lang tid til alle...

    Jeg morede mig meget over det, for det har hun ALDRIG gjort.... Hvis han nogensinde har stået på den rideskole hun arbejder på, så har han kun været to, for han er fra 2001 og hende jeg købte ham af købte ham i starten af 2004...

    Og har snakket med gamle ejer og han er ikke blevet tilredet på den rideskole...


  • #3   11. apr 2008 heh det var min 2 ld og lc og efter første sprin tabte ejg bøjln:d
    Det værste var at jeg kunne se vi ville ramme næste spring så jeg skreg Hoop Og alle grinende


  • #4   11. apr 2008 hmmm. det var i træning hvor jeg var 5 cm for at falder i vandgraven . landede med armende i vanden. men det var sq tæt på.

  • #5   11. apr 2008 Det var ikke til et stævne, men til landsskuet i Herning skulle jeg ride opvisning på Omira min søsters Haflingerhoppe. Vi red sammen med 4 andre 2 vallaker og 2 hengste, Omira er den der er mest hidsig og springer rundt. Og da vi opvarmede var der folk der sagde "Ej se lige den der hingst. Den var da godt nok vild! Hvad gør hun hvis der kommer en hoppe?" smiley Omira elsker bare at være andre steder henne, så hun var frisk, og hendes føl var inde i boksen smiley

  • #6   11. apr 2008 dog ikke stævne, meeen... gangartskonkurence på roskildedyrskue:
    blev bedt om at sætte i galop, det gjore jeg så, desvære forkert galop (havde jeg ikke mærket ;D) en halv volte efter nåede vi til den side hvor der kun var et lille lavt dressurhegn for at dele banen. pretty mente bestemt det linede et spring, så hun tog den let og elegant sidelens over hegnet. skyndte mig hurtigt ind på banen igen denne gang i rigtig galop ;D
    Anderledes måde at skifte galoppen på XD



    vores første springstævne:
    pretty havde sprunget rigtig godt på alle de foregåede spring, men på andet sidet spring satte hun af lidt for setn, så da vi landede havde jeg fået overbalance og havnede ude runde om halsen på hende, jeg kunne ikke komme tilbage i sadlen, så eneste mugighed var at hoppe af. så stod jeg nok så fin nede på jorden, for at vente hvad dommeren ville sige. jeg fik så lov til at tage et sidste spring.
    så jeg tg selvfølgelig det jeg manglede smiley
    så fik redet hele banen. uden nedrivninger. jeg FALDT IKKE af, men steg selv af
    jeg kan inden steder i relemangtet finde et sted hvor der står man ikke må stå af hesten mellem springene ???
    så kan du finde det må du meget gerne vise mig det ;D
    hehe men jeg blev disktet



  • #7   12. apr 2008 det var mit første stævne på pelle , kom over spring et han gik tigtig fin så ved spring to stoppede mens han bukkede rygge op , så jeg fjøøøj over springet mens jeg skreg det var vildt pinligt :):)

  • #8   12. apr 2008 Kan huske at jeg en gang hvor jeg var flad af grin fordi at nogen spurgte om Trixie var halv fjorhest fordi hun havde stritman xD Det var godt nok svært at holde masken xD

  • #9   12. apr 2008 Til et indendørs springstævne i ølgod.. porten var ikk lukket, og skulle ride forbi lige inden jeg startet.. så lige idet jeg rider forbi porten drejer Destany skarpt og løber ud af banen.. heldigvis bliver jeg ikk disket, da det var inden jeg var begyndt på banen.. men alle publikummer grinede af det:)

Kommentér på:
sjoveste du har oplevet ved stævne?:)

Annonce