{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

sjoveste du har oplevet ved stævne?:) {{forumTopicSubject}}

Altså en eller anden sjov oplevelse der er sket, og ikke at du har vundet, men et eller andet der skete, håber i forstår smiley

Ved mig var det at 2 piger kom hen til mig og spurgte om min pony havde haft føl, hvor de mente at deres kunne være mulles føl, synes var lidt sjovt, gad godt have set deres men mulle har aldrig haft føl smiley i hvertfald ikke hvad jeg ved smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjoveste du har oplevet ved stævne?:)
  • #1   11. apr 2008 Hmm... puha det ved jeg ikke.... Jeg bliver altid glad når der er nogen der kommer hen, og siger de syntes Simba ser sød ud, Eller at han går pænt, så bliver man bare så glad..

  • #2   11. apr 2008 Engang hvor der kom en hen og spurgte om min første pony (han var en rigtig mini-pippi hest!) var en alvshingst. For så ville de Meget gerne have et føl efter ham ;D Der blev jeg rigtig glad ;D

  • #3   11. apr 2008 syndes det var lidt irreterne men sjov xD

    det starter med at jeg skulle til mit første udestævne på sebastian:/ så i lc1'eren der begyndt han på alt muligt(: så da vi havde radet så ville dommerne sige noget til mig og de sagde det var et flot rodeo show jeg lavede og de syndes jeg skulle starte det på ham:P hihi og de syndes det var flot at jeg ikke fald af og jeg bare rad vidre:P hihi osv(: hihi men fik mere end 50% smiley


  • #4   11. apr 2008 det sjovest der er sket for mig er til et stævne, det var i nibe, min pony var rigtig sød og have, når men så da vi skulle til at springe, jeg havde lært banen at kende uden. efter jeg havde redet hovedruden, kikkede jeg rundt for at se om jeg havde ragvet nogen for jeg havde nemlig ikke hørt noget da jeg red. så begyndte jeg self at ridee omspringningen, men så blev der ringet med kl. og så siger dommer" RYTTER ER IKK KVA. TIL OMSPRINGNINGEN.. det var lidt pinligt:)

  • #5   11. apr 2008 hmm, ved jeg ikk xD

    tror det var til et dressur stævne i albertslund rideklub.
    Inde på banen var silver helt væk, og han var herre bange for dommerhuset xD hver gang det var inden for 5 meter stoppede han op, og begnydte at bakke og lave chenkelvigning og små hop og sådan xD
    så på min dommerseddel stod der at han nok skulle bliver en rigtig fin hest, når han blev lidt ældre,
    som om han kun var 4-5 år xD han var altså 10 år der! :b


  • #8   11. apr 2008 jeg har engang set en pony springe over rækværket til nibe cup xD (spring)

  • #11   12. apr 2008 det var første gang jeg skulle til springstævne på boytano, det var 50cm, og han var 137 (: , og vi blev trukket over alle springene i tre klasser hehe (:

  • #12   13. apr 2008 Colleh+Silver !
    Haha første gang jeg var i albertslund blev simba også vildt bange for dommerhuset...


Kommentér på:
sjoveste du har oplevet ved stævne?:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce