{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Anne P
Anne P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

HAR DU EN FREDERIKSBORGHEST? {{forumTopicSubject}}

Har du en frederiksborghest? Så læs endelig videre nedenfor!

I SAMARBEJDE MED SKOV- OG NATURSTYRELSEN INVITERES ALLE MED FREDERIKSBORGHESTE TIL AT DELTAGE I EN SKOVTUR I GRIBSKOV SØNDAG DEN 19. OKTOBER 2008, HVOR TUREN VIL GÅ GENNEM DE HISTORISKE STUTTERIVANGE FRA DEN GANG, HVOR DET KONGELIGE FREDERIKSBORGSKE STUTTERI HAVDE HESTENE GÅENDE I STOD UDE I GRIBSKOV. CARSTEN CARSTENSEN, DER TIL DAGLIG ARBEJDER SOM SKOVLØBER I GRIBSKOV, VIL FORTÆLLE OM GRIBSKOV OG SKOVENS NÆRE TILKNYTNING TIL FREDERIKSBORGHESTENS HISTORIE.

VI TAGER AFSTED I SAMLET TROP FRA P-PLADSEN VED PIBERVANGEN KL. 11. TUREN ER PÅ CA. 14-15 KM OG FORVENTES AT TAGE 2½-3 TIMER INKLUSIV PAUSE, HVOR VI SPISER VORES MEDRAGTE FROKOST. HELE TUREN VIL FOREGÅ I SKRIDT, DA VI FÅR LOV TIL AT BENYTTE STIER, DER NORMALT IKKE MÅ KØRES ELLER RIDES PÅ, SÅ ALLE UANSET DAGSFORM BURDE KUNNE GENNEMFØRE TUREN. VI HÅBER NATURLIGVIS PÅ AT VI FÅR EN HYGGELIG TUR MED SKOVEN I FULD EFTERÅRSPRAGT.

DENNE INVITATION GÆLDER BÅDE KUSKE OG RYTTERE!

Praktiske oplysninger:

Parkering ved Skovskolen, Nøddebovej 77A, 3480 Fredensborg.
Medbring selv mad og drikke. (ryttere kan få madkurven transporteret)
ALLE med hest af frederiksborgsk afstamning er velkomne.

Tilmelding til Bob Rødsten inden d. 14.10 (gerne før) på bobrodsten@hotmail.dk eller 6071 0161

Såfremt du ikke er så heldig at være i besiddelse af en frederiksborghest - eller kan låne dig til en - så er du velkommen til at følge med til fods eller på cykel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af varmelegeme i vandvarmer 2.550 kr.