{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Anne P
Anne P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

HAR DU EN FREDERIKSBORGHEST? {{forumTopicSubject}}

Har du en frederiksborghest? Så læs endelig videre nedenfor!

I SAMARBEJDE MED SKOV- OG NATURSTYRELSEN INVITERES ALLE MED FREDERIKSBORGHESTE TIL AT DELTAGE I EN SKOVTUR I GRIBSKOV SØNDAG DEN 19. OKTOBER 2008, HVOR TUREN VIL GÅ GENNEM DE HISTORISKE STUTTERIVANGE FRA DEN GANG, HVOR DET KONGELIGE FREDERIKSBORGSKE STUTTERI HAVDE HESTENE GÅENDE I STOD UDE I GRIBSKOV. CARSTEN CARSTENSEN, DER TIL DAGLIG ARBEJDER SOM SKOVLØBER I GRIBSKOV, VIL FORTÆLLE OM GRIBSKOV OG SKOVENS NÆRE TILKNYTNING TIL FREDERIKSBORGHESTENS HISTORIE.

VI TAGER AFSTED I SAMLET TROP FRA P-PLADSEN VED PIBERVANGEN KL. 11. TUREN ER PÅ CA. 14-15 KM OG FORVENTES AT TAGE 2½-3 TIMER INKLUSIV PAUSE, HVOR VI SPISER VORES MEDRAGTE FROKOST. HELE TUREN VIL FOREGÅ I SKRIDT, DA VI FÅR LOV TIL AT BENYTTE STIER, DER NORMALT IKKE MÅ KØRES ELLER RIDES PÅ, SÅ ALLE UANSET DAGSFORM BURDE KUNNE GENNEMFØRE TUREN. VI HÅBER NATURLIGVIS PÅ AT VI FÅR EN HYGGELIG TUR MED SKOVEN I FULD EFTERÅRSPRAGT.

DENNE INVITATION GÆLDER BÅDE KUSKE OG RYTTERE!

Praktiske oplysninger:

Parkering ved Skovskolen, Nøddebovej 77A, 3480 Fredensborg.
Medbring selv mad og drikke. (ryttere kan få madkurven transporteret)
ALLE med hest af frederiksborgsk afstamning er velkomne.

Tilmelding til Bob Rødsten inden d. 14.10 (gerne før) på bobrodsten@hotmail.dk eller 6071 0161

Såfremt du ikke er så heldig at være i besiddelse af en frederiksborghest - eller kan låne dig til en - så er du velkommen til at følge med til fods eller på cykel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af varmelegeme i vandvarmer 2.550 kr.
  • Renovering af trappe udendørs 2.000 kr.
  • Lille have 205 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Boring i væg til gardinopsætning 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAR DU EN FREDERIKSBORGHEST?
  • #1   3. okt 2008 det lyder skam spændende, men min lille frede er ikke tilredet endnu og der er også ret langt derover for os.

men jeg krydser finger for at i får en masse ryttere og freder med og får en rigtig god tur smiley

• #2   3. okt 2008 Desværre lige langt nok for mig og Docill

• #3   4. okt 2008 ja jeg har kun 1 frederiksborg og det er en plag.....og så har jeg min norske døle, så øv kan ikke være med.

men rigtig god tur til jer

• Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #4   14. okt 2008 Rykker lige op - og skal samtidig lige korrigere, at adressen er Nødebovej 77A, 3480 Fredensborg (altså kun et "d" i Nødebo!), hvis nu I skulle få problemer med at finde det på GPS'en.

Carsten Carstensen fra Gribskov har lagt i kakkelovnen til en fantastisk, spændende tur, hvor vi kommer vidt omkring, så gå ikke glip af denne enestående chance!

Ifølge Carsten er det ALDRIG dårligt vejr i skoven, så risiko for regnvejr er ikke en gyldig grund til ikke at deltage!

Vi glæder os rigtig meget til en hyggelig dag med en masse frede-folk!

Til dem af Jer der ikke har nogen transportmulighed, så prøv at kontakte Bob under alle omstændigheder, måske I kan få et lift med hos nogen den vej rundt.

Vel mødt!

Kommentér på:
HAR DU EN FREDERIKSBORGHEST?

Annonce