{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'Mig og Mårum Cup' (distrikt 8)
  • #1   10. jan 2011 det er under fællesbestemmelserne

• #2   10. jan 2011 Bare søg "Mig og Maarum" på google, så er det den første, der kommer frem (:
    Skal du starte det i Gråsten?

• #3   10. jan 2011 Konkurrancen rides i La1 og gennemføres i hvert distrikt over 2 - 3 stævner, hvoraf et stævne kan være indendørs. Der skal som min anvendes D2 dommer.

Startsberettiget er heste med 0-10 point på tidspunktet for ordinær anmeldelsesfrist til det første stævne i rytterens distrikt. Har ekvipagen lovligt startet i første stævne, er denne startsberettiget i efterfølgende afdelinger og har fortrinsret til at starte i øvrige Mig og Mårum konkurrancer

Startsberettiget er rytter, der i det pågældende stævneår ikke har startet klasser af sværhedsgrad 3 eller højere ved c-stævner eller har startet B-og/eller A-stævner

Ingen rytter kan deltage på mere end en hest eller starte i mere end et distrikt og kan kun starte i det Distrikt hvor rytterens klub hører til.

Max 32 ekvipager. Er der flere end 32 tilmeldte ekvipager udtages ekvipager med færrest point- øvrige sættes på venteliste

Pokalen er en vandrepokal, der ikke kan vindes til ejendom

• #4   11. jan 2011 Stævnerne er i Gråsten i marts og i Hammelev i august

• #6   15. feb 2011 Nej det behøver man ikke

Kommentér på:
'Mig og Mårum Cup' (distrikt 8)

Annonce