{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mig og mårum distrikt 9
  • #1   25. maj 2010 Mig og Maarum Cup er en konkurrence, hvor vinderen får overrakt en pokal udsat af Mig og Maarum. Pokalen er en vandrepokal, der ikke kan vindes til ejendom.

Konkurrencen rides i klasse LB2A og gennemføres i hvert stævneår over 2 – 3 stævner, hvoraf et stævne kan være indendørs. Der skal som minimum anvendes C-dommere.

Startberettiget er heste med 0 – 10 point på tidspunktet for ordinær anmeldelsesfrist til det første stævne i rytterens Distrikt. Har ekvipagen lovligt startet i første stævne, er denne startberettiget i efterfølgende afdelinger.

Startberettiget er ryttere, der i det pågældende stævneår ikke har startet klasser af sværhedsgrad 3 eller højere ved C-stævner eller har startet ved B- og/eller A-stævner.

Ingen rytter kan deltage på mere en hest eller starte i mere end et distrikt og kan kun starte i det distrikt hvor rytterens klub hører til.

Hvis en klasse har mere end 32 startende, skal klassen deles i afdelinger efter sædvanlige regler

Vinder af pokalen er den ekvipage, som sammenlagt opnår flest placeringspoint i det pågældende distrikts stævner i henhold til nedenstående tabel.

Opnår flere ekvipager lige antal placeringspoint, lægges placeringen ved det sidste stævne til grund for den endelige placering. Giver dette ikke noget resultat, skal der foretages en omridning af de ligeplacerede ved det sidste stævne.

Placeringspoint gives således:

Nr. 1 får 5 point

Nr. 2 får 4 point

Nr. 3 får 3 point

Nr. 4 får 2 point

Øvrige startende får 1 point

Pokalen overrækkes vinderen i de respektive distrikter efter distriktsbestyrelsens bestemmelse.

Kilde: Distrikt 9's hjemmeside

Jeg kan i øvrigt også kun finde cuppen én gang i år - nemlig i Blåvandshuk...

• #2   25. maj 2010 Det faktisk rigtig træls, at man kun kan finde for den weekend i brik ..

Kommentér på:
Mig og mårum distrikt 9

Annonce