366 visninger
|
Oprettet:
18. dec 2006 Følger: 127 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 287 Svar: 1.197
Mig og mårum distrikt 9 {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Hvad går mig og mårum cuppen ud på?
og plejer den ikke kører 2 gange om året ?
men kan kun finde den kørende engang i år, ude i blåvandshuk..
nogen der kan hjælpe mig???
SimoneC
dec 2005
Følger: 65 Følgere: 95 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.152
Konkurrencen rides i klasse LB2A og gennemføres i hvert stævneår over 2 – 3 stævner, hvoraf et stævne kan være indendørs. Der skal som minimum anvendes C-dommere.
Startberettiget er heste med 0 – 10 point på tidspunktet for ordinær anmeldelsesfrist til det første stævne i rytterens Distrikt. Har ekvipagen lovligt startet i første stævne, er denne startberettiget i efterfølgende afdelinger.
Startberettiget er ryttere, der i det pågældende stævneår ikke har startet klasser af sværhedsgrad 3 eller højere ved C-stævner eller har startet ved B- og/eller A-stævner.
Ingen rytter kan deltage på mere en hest eller starte i mere end et distrikt og kan kun starte i det distrikt hvor rytterens klub hører til.
Hvis en klasse har mere end 32 startende, skal klassen deles i afdelinger efter sædvanlige regler
Vinder af pokalen er den ekvipage, som sammenlagt opnår flest placeringspoint i det pågældende distrikts stævner i henhold til nedenstående tabel.
Opnår flere ekvipager lige antal placeringspoint, lægges placeringen ved det sidste stævne til grund for den endelige placering. Giver dette ikke noget resultat, skal der foretages en omridning af de ligeplacerede ved det sidste stævne.
Placeringspoint gives således:
Nr. 1 får 5 point
Nr. 2 får 4 point
Nr. 3 får 3 point
Nr. 4 får 2 point
Øvrige startende får 1 point
Pokalen overrækkes vinderen i de respektive distrikter efter distriktsbestyrelsens bestemmelse.
Kilde: Distrikt 9's hjemmeside
Jeg kan i øvrigt også kun finde cuppen én gang i år - nemlig i Blåvandshuk...
dec 2006
Følger: 127 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 287 Svar: 1.197
Mig og mårum distrikt 9