{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Stævnetilmelding via DRF-portalen?gebyr {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens smiley

Ja jeg ville egentlig bare høre om det kan passe, at man skal betale et "online gebyr" når man tilmelder via drf-portalen. Og er det noget man skal betale hvergang man melder til stævne? eller er det et engangs beløb. Det løber hurtigt op i mange penge hvis de skal have 80kr for hver klasse og så 30 for, at man tilmelder over drf. Selvom 30kr ikke er meget bliver det hurtigt til en del penge.

Før når jeg har tilmeldt via klubben har jeg kun betalt for de to klasser jeg ville deltage i, men nu skal vi bruge portalen og det koster så åbenbart ekstra..

Sig det er et engangsbeløb, please smiley

Skal man betale online gebyr hvergang man melder til stævne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnetilmelding via DRF-portalen?gebyr
  • #1   6. apr 2012 Ja, det koster 30 kr. at melde til via portalen, og mange klubber accepterer kun tilmelding via portalen.

  • #2   6. apr 2012 Jeg mener, der skal betales 30 kr. hver gang.

  • #3   6. apr 2012 Man betaler 30 kr, ved hver køb ! så husk for guds skyld, at melde til i de klasser som du vil ride og så GÅ TIL INDKØBSKURV ! Ellers betaler du 30 ekstra for HVER klasse smiley Der er nogle der har meldt i en klasse og så gået til indkøbskurv - indtastede oplysning osv betalt med DK-kort og så gået tilbage for at tilmelde en klasse mere på samme måde..

    Men mange klubber vil ha' 50 i gebyr hvis du ikke tilmelder via portalen... Men der har altid været gebyr, osse dengang vi havde infosport smiley så det er faktisk ikke nyt smiley


  • #4   6. apr 2012 Tak for svar i to smiley

    Jeg har aldrig før tilmeldt over infosport eller portalen, det er kun fordi det er et krav fra klubben nu smiley

    Men tak for svar, og ja man skal da helt sikkert huske og betale begge klasser på en gang, så man ikke ender med dobbelt online gebyr ;D

    Tak for jeres svar og hav en god eftermiddag smiley



  • #5   6. apr 2012 det er et gebyr der er hver gang du melder.

    mange klubber tager også et gebyr for at melde udenom portalen, hvis man f.eks. melder på mail


  • #6   6. apr 2012 Jeg har ikke skulle betale gebyr hvis tilmelding er gennem klubben, men det skal vi nu hvis ikke vi bruger portalen.

    Men tak for jeres svar smiley


Kommentér på:
Stævnetilmelding via DRF-portalen?gebyr

Annonce