1.879 visninger
|
Oprettet:
Stævne regler... {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle folk på HG
Nu da jeg har fået egen hest vil jeg enormt gerne ud og starte stævner, man det jeg ikke ved så meget om det sååe....
Ja så hvis i bare kan hoste op med alle de regler og ting i ved omkring stævner så ville jeg være glad....
Og jeg mener helt fra bunden af...
- På forhånd tak
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Der er masser af regler... Læs hellere reglementet for den gren du vil starte :o)
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 236
http://www.rideforbund.dk/Ridesport/Reglementer.aspx
apr 2010
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 219 Svar: 677
Ellers afhænger reglerne jo at hvilke disiplin du rider. Er det dressur, så er der regler for det tøj du skal have på, underlaget under sadlen og hvilke hjælpemidler du må bruge, ved spring er der ikke helt nær så mange regler. Det sted hvor du løber ind i flest regler er faktisk ved transporten. Du må ikke have andre til at kører din hest, hvis ikke du selv er i bilen (med mindre det er proffesionelle self.), der skla være spåner under hesten under transporten, du skal have hestens pas med under transporten (men det skal du jo også fremvise når du kommer frem til stævnet). Så er der nogle vaccinations regler som de bliver ved med at ændre. Spørg din dyrlæge til råds. Mener blot at det er en gang om året nu, men tør ikke ligge hovedet på blokken.
Sørg for at have en hjælper med første gang du skal afsted, der er nerver nok den dag, lad en erfaren hjælp dig med de praktiske ting, så går det meget lettere
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 137
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Men læs reglerne på DRF, samt OUT-reglerne, som også er på DRF..
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Stævne regler...