{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DRF rytter og træningsstævner?
  • #1   15. okt 2012 nej så risikerer du at få karantæne...i hvertfald hvis de bruger DRF's propositioner etc.

• #2   15. okt 2012 Nej det må man ikke. Jeg skrev en mail til DRF: (min mail står nederst, svaret øverst)

Hej Diana

Vi har desværre ikke mulighed for at give dispensationer til stævner i klubber, der ikke er medlem af DRF. Vi definere et stævne således, at der er placeringer og præmier. Er det et træf, hvor man rider, bliver bedømt og ellers bare hygger sig, er der ikke noget i vejen for, at I afholder det også for ryttere, der er medlemmer af klubber under DRF. Men et dissideret stævne må de ifølge Dansk Ride Forbund reglementet § 22.7 ikke deltage i.

Med venlig hilsen Merete Fænø Fohlmann

Souschef Afd. Sport Dansk Ride Forbund

Til Dansk Rideforbund

Jeg skriver på vegne af mig selv, undertegnede, og Dorte Steenhold Vi er i gang med at planlægge et "ryttertræf" som skal forgå lidt ligesom et stævne. Vi vil gerne henvende os til ryttere som ikke har meget stævneerfaring, for at give dem en rolig og god oplevelse første gang de skal ud. Desuden henvender vi os til den urutinerede rytter eller hest. Det kan nogle gange godt komme som et stort chok at starte sit første stævne, da mange klubstævner ikke udbyder hverken holdridning eller LD dressur for andre end klubbens egne ryttere, og så er konkurrencen ret skræp. Da vi gik i gang med planlægningen af dette træf blev vi bekendt med reglerne omkring afholdelse af et sådant træf, som ligner et stævne. Vi fik at vide at DRF medlemmer ikke måtte starte, da de risikerer karantæne, og dette er vi selvfølgelig ikke interesserede i at udsætte nogle for. Vi vil derfor bede DRF om tilladelse til at afholde vores træf. Vi har lavet egne dressurprogrammer (dog inspireret af DRF), og afholder desuden også en tillidsklasse. Vi kunne godt tænke os at urutinerede så vel som rutinerede ryttere får muligheden for at komme til et roligt og hyggeligt træf og møde nye hestemennesker uden risiko for karentæne.

Træffet vil blive afholdt i Gislev på Fyn.

Vi håber meget på at høre fra Jer Med venlig hilsen Diana Nielsen

• #3   15. okt 2012 Det nemmeste er vist at kontakte DRF og spørge, hernede på LF har der da været en masse snak om at hvis man starter stævner, uanset om det er træning eller ej, og de IKKE er DRF relateret så kan man få karantæne hvis nogle melder en.

• #4   15. okt 2012 Har lige selv snakket med DRF og de siger at man skal have dispensation før at en DRF rytter må ride sådan et stævne.

Tak til jer der var hurtige til at svare mig smiley

Kommentér på:
DRF rytter og træningsstævner?

Annonce