Ridelejr i oktober {{forumTopicSubject}}
Ja, egentlig så skulle det bare være en lille bitte ridelejr for mine ponypiger (og dreng), når jeg nu endelig kom "hjem". Meeeen, så blev der spurgt om man ikke kunne komme udefra, så nu er det sørme blevet lidt større.
Så nu har jeg indtil på fredag, hvor vi starter, til at få det hele på plads, men øj, det blir hyggeligt!
Nu skal der sørges for ekstra rosetter, sørges for værtsgave til gårdejerne, som endda låner os et stort værelse i huset, så alle kan være der. Der skal arrangeres noget med mad osv!
Det der volder mig flest problemer er maden - det koster 20 kr at være med, da der så er til rosetter og værtsgave. Maden er uden for den pris, så jeg skal finde ud af om man står for sin egen mad, vi laver fællesmad eller hvordan. Nogle ideer til hvordan jeg får det til at fungere?
Og hvis der er nogle der vil på en lille ridelejr i næste weekend, så er man velkommen - dog er det jo virkelig dyrt (20 kr)
maj 2011
Følger: 61 Følgere: 97 Heste: 6 Emner: 101 Svar: 508
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.897
Ellers er det kun hygge med andre hestetosser og sjov uden hest-agtigt.
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
dec 2011
Følger: 83 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 36
Hvor bliver det holdt henne?(-:
apr 2011
Vi er så heldige at kunne have vores heste i løsdrift i et ret naturskønt område. Foldene (vi har "kun" tre) er på en del hektar jord og tager nogle timer at ride rundt i skridt. Vi har terrænspring, hjemmelavede ridebanespring og mulighed for at låne en ridebane. MEN, vi har ikke bokse, el, toilet eller ridehus. Til gengæld har vi frisk græs hele året og heste der altid er i bevægelse (derfor er Gamina, shagya araben på 28½ år, stadig frisk).
Så, er man til ridehus og luksus, så er det ikke rigtigt her man får det, men er man til natur og udfordringer, så er man det rette sted.
Og når man har muligheden, så holder man da ridelejr, så andre kan opleve de samme glæder
dec 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 223
Men det var ca 30 kr pr. person til mad
apr 2011
Jeg har slet ikke mulighed for at stå for mad til alle desværre, men det giver en ide, helt bestemt!
Ridelejr i oktober