{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Hvad må vi starte? {{forumTopicSubject}}

Har kigget OUT reglerne, men vil godt lige være sikker.

Vi har startet LB1 med placering til over 65 %, og vundet LC3 med over 65 % - hvad må vi så starte?

Og så med min anden hest: har vundet LB3 til UNDER 65 % og været placeret i LB3 til under 65 % - hvad må vi starte?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad må vi starte?
  • #1   22. feb 2013 Hvis du har redet LB1 til over 65% hvorfor så ikk bare ride LB og op efter?? Der er da ingen grund til at blive i LC klasserne så..
    Jeg kan virkelig ikk finde ud af de nye out-regler, så sørgere bare for at starte så højt at jeg ved jeg ikk er ude smiley


  • #2   22. feb 2013 Hun har ikke været redet i dressur i en måneds tid og har lige været syg, så ville gerne starte lidt lavt denne gang (om 2 uger) smiley

    Kan nemlig heller ikke finde ud af dem smiley


  • #3   23. feb 2013 Mener godt du må starte LC3 så smiley Jeg kan ikke helt finde ud af det xD Det eneste jeg ved med sikkerhed er at når du har VUNDET med OVER 65% i det samme program 3 gange er du udklasseret smiley

  • #4   23. feb 2013 Nu skal jeg jo ikke blande mig i dine træningsmetoder.. Men hvis min ikk var trænet i en måned så blev jeg nok hjemme og fik styr på formen igen smiley

    Jeg ved at hvis du er placeret 3 gange med over 65% i en højere sværhedsgrad bliver du udklasset af den lave sværhedsgrad.
    Fx vil 3 placeringer i LA5 udelukke dig af alt fra LA3 og ned..


  • #5   23. feb 2013 Hun har selvfølgelig været redet, men vi glemte at bestille ridehuskort for denne måned så har kun kunne ride udedørs smiley

  • #6   24. feb 2013 Så vidt jeg kan se, er du slet ikke udklasset af noget som helst. Man skal have 3 placeringer (eller sejre) over 65% for at være udklasset af den pågældende klasse eller i højere klasser. Sådan som jeg har forstået reglerne, må du faktisk starte LC1 hvis du skulle have lyst på begge heste....

    Start det, som du synes hestene er klar til, men som ikke umiddelbart er usportsligt....


  • #7   24. feb 2013 Stine Blom
    Vil slet ikke sige jeg er sportslig.

    Men pony (som jeg har været vundet og placeret i LB3 på) slår klik for ham på en stævneplads. Jeg har startet to dressurstævner på ham, hvor jeg har redet LB3 til 52%, 52% og 54% hvilket jeg synes er utrolig lidt, hvis man ved hvad han kan herhjemme. Til stævner vil han knap samle sig og stejler mm. Så har ærlig talt ikke lyst til flere dårlige oplevelser med ham. Og den eneste grund til jeg vandt ca fordi jeg var den eneste i klassen, og placeringen var fordi vi var 3.

    Hesten er så noget andet. Vi har været til ét stævne hvor dommerne kunne lide os. Ellers plejer vi at ride til små procenter omkring 60, så vil bare gerne starte Lc3 og Lb1 igen hvis det er muligt, så vi kan få mere rutine.


  • #8   24. feb 2013 Jeg mente nu heller ikke, at du var usportslig, men bare, at du skulle starte det, som hestene var klar til, og som ikke var væsentligt under jeres "comfort-zone" smiley

    Hvis ponyen har det svært til stævner, handler det jo om at få en god og afslappet tur. Du er ikke udklasset af noget som helst på den, så hvis du ville starte en LC2, ville det i mine øjne være ok, når den har det så svært.

    Mht hesten er LC3 og LB1 da fint. Hvis den er ok velfungerende på stævnepladsen ville jeg synes, det var usportsligt at starte fx LC1 og LC2, men det har du jo heller ikke tænkt dig smiley

    Pøj pøj og god fornøjelse til stævnet smiley


  • #9   24. feb 2013 Start c-stævner, så må du starte hvad du vil ;o)

    (sådan er det i hvert fald i spring)


Kommentér på:
Hvad må vi starte?

Annonce