{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Stævne .- Hyppens første!! <'33 Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej
Ja, skal til stævne på hoppen Fiona her d. 2 december.
Vi skal ride en LE u. Galop..
Men jeg har et lille problem med den kære tykke xD

Hun er meget urutineret i ridningen!
Når vi nu skal til stævne, flipper hun sikker inde på banen, og alt muligt. Jeg kan nærmest 'forudse' det.

Men har i en idé til hvordan jeg kan få hende til at slappe a og måske have andet i hovedet end: 'Uha hvor er de andre heste? Lad mig komme hen til de andre heste!'

Har overvejet at bruge en hut.
Men den hjælper jo ik på det hele xD

- Hvis i forstår teksten må i meget gerne komme med råd xD Måske har i selv prøvet at stå i denne situátion ..?

Kærlige bukkespring fra Bimsen & Fiomsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding vaskemaskine- evt pumpe 1.000 kr.
  • Rengøring ca 70 kvm 500 kr.
  • Samling af IKEA stole 1.250 kr.
  • Rengøring af køkken og badeværelse 500 kr.
  • Fældning af træ 1.200 kr.
  • Udskiftning af ventil i toiletcisterne 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne .- Hyppens første!! <'33 Hjælp!
  • #1   26. nov 2006 Du skal i hvert fald først og fremmest undgå at "forudse" det. Dvs. du skal ikke sidde og væreså obs på om hun ryger i luften for så sker det helt sikkert.

Sørg for HELE tiden at arbejde med hende og drive hende fremad, så hun fokuserer på dig og ikke alt det andet.

• #2   26. nov 2006 Alt arbejde starter ved rytteren.. smiley Du bliver nødt til at forsøge at slappe af og tænke i de positive baner, så smitter den roen efterhånden af på hesten.. Nogle heste er man også bare heldige med at de faktisk opfører sig bedre end på hjemmebane...?

• #3   26. nov 2006 hej stod selv i den sitiosun men begynde at få hende til at arbejde og jeg begyndte at slappe af fordi så tænker hun på noget andet eller ham

• #4   30. nov 2006 Okay
    Jeg er total fokuseret og det ..
    Men tænker meget på om 'lydene' og de andre heste og al den tomult 'bag' hende vil få hende til at blive nervøs og bare begynde at drille og ikke vil gøre noget som helst..

Men tror det kommer det til gå godt, trods den urutinerede pony xD

Kommentér på:
Stævne .- Hyppens første!! <'33 Hjælp!

Annonce