{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

dyrskue {{forumTopicSubject}}

Hej HesteFolk
Selvom det lyder sygt, så er en af mine største drømme at tage til dyrskue som deltager(med min egen hest self, som jeg ikke har endnu) ikke tilskuer som jeg altid er.
Selv som tilskuer føler man en stemning som kun opleves på dyrskuet.
Har i nogle gode miner, eller hvordan oplever i det?? Så skriv det ind her!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrskue
  • #1   20. maj 2013 Altså jeg var afsted til Landsskue med min nabos pony og det er en fantastisk følelse .. Dog gik det knap så godt (blev sparket et par gange af det føl jeg trak)
    Men det er sådan en god stemning og det er hyggeligt ved at NF-foreningen holdte grillaften den ene af aftenerne


  • #2   20. maj 2013 Skal have min egen med til roskilde dyrskue for første gang i år. Glæder mig SÅ meget. smiley

    Har været derinde med andres heste før, og også geder. Elsker det, det er bare det hyggeligste smiley


  • #3   20. maj 2013 Skide hyggeligt, har været afsted mange gange, med welsh:) Alle hygger sig, i ihvertfald i welsh foreningen smiley

  • #4   20. maj 2013 Jeg har aldrig selv haft hest med til dyrskue, men jeg har boet på Roskilde dyrskue flere gange, hvor min farfar udstillede en af gangene. smiley

  • #5   20. maj 2013 Det er simpelthen noget af det mest hyggelige!!
    Min søster har i de tidligere år deltaget i Lemvig Dyrskue. Skide hyggeligt!
    Jeg har de sidste 2 år hjulpet til ved DV til Landsskuet, endnu mere hyggeligt! Jeg har altid selv ønsket at have hest med, og måske sker det, engang.


  • #6   20. maj 2013 Dyrskue er nemlig en hel speciel oplevelse! Jeg var afsted sidste år, med en 2-års vallak og skal afsted i år med min hoppe, både som deltager i dyrskuet men også som en del er showet. Det er bare så hyggeligt! Man får mange rigtig gode bekendtskaber!

  • #7   20. maj 2013 Jeg havde det ligesom du: min største drøm har også altid været at deltage på diverse skuer! Specielt ride show i den store ring på Roskilde dyrskue! Sidste år havde jeg min debut, og det var bare den FEDESTE oplevelse! I år har jeg ovenikøbet æren af at være den ene repræsentant for Tinkerne i Den Store Kvadrilie på Roskilde smiley Udover det skal vi i år også til Dyrenes dag i Slagelse og til Store Hestedag!

  • #8   20. maj 2013 Jeg elsker simpelthen at være på dyrskue (: Det er altså årets højdepunkt for mig at tage til Roskilde Dyrskue, også selvom jeg ikke må udstille mine egne, da jeg ikke længere bor derovre, men så er det jo godt med en mormor der har ponyer vi kan slæbe med (; i 2010 fik Cilla 23 point og ærespræmie og sidste år blev Bernadette udtaget til konkurrencen om skuets bedste 2-års hoppe. Der var bla. En af dommerne der gav hende 10 for type - fantastisk fedt (:

Kommentér på:
dyrskue

Annonce