{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrskue
  • #1   23. dec 2020 Du skal enten meldes ind i en avlsforening eller en landboforening, men det ville uden tvivl være god stil at vælge din avlsforening, da de betaler for dommer og ærespræmier samt står for at finde folk der hjælper med at være raceguides og showkoordinatorer, og de gør jobbet frivilligt smiley

  • #2   23. dec 2020 det koster penge at være medlem i en avlsforening ik ? også selvom det kun er fordi man vil til dyrskue med hesten. smiley

  • #3   23. dec 2020 Så vidt jeg ved skal man kun være medlem af Pinto foreningen hvis man skal til kåring
    Men ring og spørg Pinto forening de er nok dem der kan give det korrekte svar


  • #4   25. dec 2020 Jo det koster penge.
    Og nej, det er ikke kun hvis du skal til kåring du skal være medlem, det er også hcis du skal på dyrskue smiley Jeg har været showkoordinator på det Fynske dyrskue i flere år, og har deltaget i endnu flere smiley


  • #5   25. dec 2020 Hvis det bare er for bedømmelsen, kan du tage på store heste dag. Der behøver du ikke være i nogen forening.

  • #6   26. dec 2020 Meld dig ind i foreningen smiley så møder du også flere af "din slags" og kan lære en hel masse, måske nogle i din forening afholder nogle hygge dage osv. Det gjorde de i min, og det var så hyggeligt at mødes med de andre smiley Billedet her er fra da jeg var af sted til en privat sammenkomst for FHF medlemmer smiley Jeg er utrolig glad for at være i min forening, har mødt så mange dejlige mennesker smiley

    Mvh TT


    profilbillede
  • #7   26. dec 2020 Jeg er ret sikker på det ikke kræves at være medlem af en forening for at deltage i dyrskuer, det kan være de enkelte foreninger vil have det hvis du gerne vil være med i deres show, hvis de har sådan et. Men ellers er det ikke et krav.

  • #8   26. dec 2020 Stald Juel
    Jeg er 110% sikker på at det er et krav.

    Ts:
    Kig på regler og vilkår inde på dyeskuernes hjemmeside (nu står der Fyn på din profil, så jeg gætter på du vil på det fynske).
    www.detfynskedyrskue.dk


  • #9   27. dec 2020 Ballonfisken: Det har du ret i med det fynske, hvilket jeg af personlig mening er modstander af. Skal man udstille i Roskilde er det ikke et krav.

  • #10   27. dec 2020 Stald Juel: må jeg af ren nysgerrighed spørge hvorfor du er modstander af man skal være meldt ind i avlsforeningen for at deltage i dyrskuet? smiley

    det er jo foreningen som betaler for både dommer og ærespræmier, så det er vel meget rimeligt at de og så får en hvis indtjening for at du kan få lov til at få hesten bedømt Foreningerne får nemlig ikke nogen betaling fra selve dyrskuet.


  • #11   27. dec 2020 Jeg har samme spørgsmål som ovenfor, det undrer da også mig at du er modstander af dette smiley

  • #12   28. dec 2020 Jeg kan forstå det, hvis det hænger sådan sammen på der fynske dyrskue, men det gør det f.eks ikke i Roskilde. Der kan man som forening komme med ærespræmie, men ellers er det jo Roskilde der sørger for alt.
    Jeg er enig i at vil man være med til show så skal man være medlem af en forening og til kåringer, men til dyrskuer er det jo lidt noget andet, der er det mere reklame for racen.


  • #13   28. dec 2020 Stald Juel: Jeg blev også selv overrasket første gang jeg fandt ud af at foreningerne selv betalte for dommer og det ikke var med i prisen til dyrskuet, som i forvejen er pebret.

    Og ja jeg er også enig i din betragtning omkring medlemskab i forhold til kåringer mv vs dyrskue, så længe at det er dyrskuet som afholder omkostningen til dommer mv. smiley

    Hvad der så er mest normalt i forhold til aflønning af dommere vil jeg ikke gøre mig klog på smiley


  • #14   28. dec 2020 Det løber da også meget hurtigt op, så når man laver det på den måde er det fint at man skal være medlem, lige som til kåring, så kan man jo så diskutere hvem der får mest ud af det.
    Jeg ved bare i Roskilde kræver det ikke medlemskab til forening at deltage og der bliver taget lige godt imod dig om du er medlem eller ej.

    Omkring afløn af dommer til Roskilde, der er det dyrskuet der står for det, der har selve foreningerne ikke noget med at gøre.


Kommentér på:
dyrskue

Annonce