7. dec 2011 Følger: 187 Følgere: 255 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.231
TWH følbedømmelse vs. Store Hestedag {{forumTopicSubject}}
Ååh jeg er kommet i en træls situation.
Jeg skulle egentlig have været til TWH EM med vores hoppe og føl, men de endte med at flytte det til Sydtyskland, så jeg droppede det, da det blev for lang en køretur for følle, og meldte mig istedet til Store Hestedag.
Nu har jeg så lige fundet ud af, at de har beholdt den ene klasse jeg kan deltage i, tæt nok på til at jeg kan tage vores heste med derned, så nu skal jeg vælge mellem dén og Store Hestedag.
Har aftalt med flere at mødes til Store Hestedag, og har glædet mig utroligt meget da jeg aldrig selv har været der, men samtidig så er bedømmelsen dertil ikke en jeg kan bruge, da der ingen kyndige dommere er for racen.
Til gengæld er der chance for at få Amber nomineret til EM Champion for TWH føl, samt Pearl nomineret for bedste avlshoppe - Samt mulighed for at vinde en sum penge.
Det koster så også dét mere, da jeg skal nominere både hingst, hoppe og føl, samt transporten er dét længere.
Desværre skal jeg vælge til/fra idag, da idag er sidste frist for at få refunderet tilmeldings gebyret.
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.245
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.094
F*ck alle andre og gør det du synes er bedste for din hest, jeg ville helt klart have afmeldt fra store hestedag og taget til en bedømmelse som du rent faktisk kan bruge til noget på din hest, i stedet for at tage hele vejen til store hestedag og få en bedømmelse som du ikke kan bruge til noget sådan set inde for din race
mar 2004
Følger: 92 Følgere: 91 Heste: 14 Emner: 569 Svar: 3.170
jeg ser på det som har betydning for deres fremtid
dec 2011
Følger: 187 Følgere: 255 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.231
Men øv det sucks. Og det er jo rigtig typisk at man først får sådanne ting at vide, lige i sidste øjeblik.
dec 2011
Følger: 187 Følgere: 255 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.231
En af grundene til at jeg har fået vejet Store Hestedag op er, at jeg ikke er sikker på at hingsteejerne vil sætte pris på at få nomineret deres hingst til det show jeg skal deltage i. Det er nemlig via den Europæiske afdeling af den største TWH forening - som er pro Big Lick, og ved at flere hellere vil tage afstand fra deres shows, end at stille op med deres flatshot/barefoot heste. Jeg mener dog selv at det er bedre at stille op og fremvise de naturlige kvaliteter.
nov 2011
Følger: 48 Følgere: 128 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 1.554
TWH følbedømmelse vs. Store Hestedag