{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

TWH følbedømmelse vs. Store Hestedag {{forumTopicSubject}}

Ååh jeg er kommet i en træls situation.
Jeg skulle egentlig have været til TWH EM med vores hoppe og føl, men de endte med at flytte det til Sydtyskland, så jeg droppede det, da det blev for lang en køretur for følle, og meldte mig istedet til Store Hestedag.

Nu har jeg så lige fundet ud af, at de har beholdt den ene klasse jeg kan deltage i, tæt nok på til at jeg kan tage vores heste med derned, så nu skal jeg vælge mellem dén og Store Hestedag. smiley

Har aftalt med flere at mødes til Store Hestedag, og har glædet mig utroligt meget da jeg aldrig selv har været der, men samtidig så er bedømmelsen dertil ikke en jeg kan bruge, da der ingen kyndige dommere er for racen.

Til gengæld er der chance for at få Amber nomineret til EM Champion for TWH føl, samt Pearl nomineret for bedste avlshoppe - Samt mulighed for at vinde en sum penge.
Det koster så også dét mere, da jeg skal nominere både hingst, hoppe og føl, samt transporten er dét længere.

Desværre skal jeg vælge til/fra idag, da idag er sidste frist for at få refunderet tilmeldings gebyret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TWH følbedømmelse vs. Store Hestedag
Kommentér på:
TWH følbedømmelse vs. Store Hestedag

Annonce