{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af kattehegn 3.500 kr.
  • Samling af 2 firrumsreoler fra Ikea 550 kr.
  • Klargøring af drivhus 1.110 kr.
  • GRAV 4 Kirsebærlaurbær op og tag dem med 600 kr.
  • Fastmontering af opvaskemaskine + front 1.000 kr.
  • Hovedrengøring af lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knabstrupper blandinger
  • #1   2. mar 2015 Min gamle var halv knapstupper og halv oldenborg.. Du kan se ham i min profil (Tempo Max)

• #4   3. mar 2015 Forstår ikk hvad alle de blandinger skal til for... smiley

• #5   3. mar 2015 Hvis du ikke allerede har valgt hingst, så gå efter en hvidfødt knabstrupper hingst som er homogyzot for pletter - så er du nemlig sikker på pletterne (jeg regner med det er grunden til at valget faldt på knabstrupper?)

Men når det er sagt, så vil jeg anbefale at du måske låner en knabstrupperhoppe så der kommer et rent knabberføl ud af det? Det vil også forøge udvalget af hingste kraftigt hvis du vil være sikker på pletter, for så har du både muligheden for at vælge ensfarvet og hvidfødte hingste så længe hoppen du vælger er modsat smiley

• #6   24. mar 2015 Har valgt. Han er hvidfødt så der er 100% garanti for at føllet får en eller anden form for pletter smiley

• #8   25. mar 2015 Jeg går ikke ud fra at det er din skimmelhoppe du vil have en Knab-hingst til...? For det grå gen er jo absolut uønsket i avl af Knabstruppere, så vidt jeg er informeret. Skulle du være heldig at du fik et plettet føl ud af det, kan skimmelgenet jo med tiden fjerne pletterne - og det er vel ikke meningen...

Selvfølgelig er det altid en god idé at vælge en Knabstrupper, de har et fantastisk sind og gemyt, men en blanding af en skimmel og en Knabstrupper ville i min verden være totalt no go....

• #12   25. mar 2015 Hvor er den fin Camilla smiley Hun ligner faktisk min Lilje på 72 cm, hun har det samme om mulen

profilbillede
  • #13   25. mar 2015 Har jo et ganske blødt punkt for Knabber, men vil helst have dem som min Bella her smiley

profilbillede
  • #15   25. mar 2015 Ååårh pjat Camilla - de par centimeter smiley Ej hun er virkelig en bette lort er hun. Men den plettede er 146 cm smiley

Kommentér på:
Knabstrupper blandinger

Annonce