Præsentation af din hingst? {{forumTopicSubject}}
Som adminstrator på en ny side vil jeg meget gerne prøve noget nyt, men også noget nyt for jer.
Siden hedder DK's Heste Avl.
DK's heste avl er en side for alle der interesser sig for heste, dansk heste avl, stutterier såvel som avls hingste/hopper i Danmark.
Vi er et lille land, og vi har ikke altid været så meget med i den store avl som vi er idag.
Lige fra den danske araber avl, til vores fine dansk varmblods heste.
Opslag angående avl, søgning efter hingste, præsentation af sin hingst/hoppe, er noget jeg vil tilbyde. samt tilbydning af bedækning, med jeres egne ord billeder osv. Opslag angående føl, opvækst, de bedste råd angående avl og trivsel for føl samt drægtige hopper er også en del af DK's Heste Avl.
Siden er til dels for folk der går op i avl, vil have føl, eller vil ha' vist sine hingste, eller hopper frem, i forhåbning om at kunne finde et super godt match her på siden Jeg har valgt og lave siden da jeg synes der er så mange folk der har svært ved at finde en hingst, og med en voksende gruppe vil det kunne lade sig gøre og vise jeres heste frem på Facebook til mange folk, i hele landet.
Lige fra shetlændere, welsh cob, arabere, trav heste til dansk varmblods heste er det noget i kunne tænke jer?
vil meget gerne høre fra jer !
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 65
forhåbentlig kun alvsgodkendte hingste eller med stamtavle, evt hvor der oplyses om CA, SCID, OCD osv.
maj 2007
man bør ikke skabe reklame om ikke avlsgodkendte hingste på et site vil jeg mene.
Det er simpelthen at tage for let på avl
men vildt god ide, med mulighed for at lægge sundhedsresultater ind.n
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
For ellers vil jeg mene det bare er noget useriøst la la.
maj 2007
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Derudover, så inden for rene racer, så er der ofte hingstelister på foreningernes hjemmesider...
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 65
ox arabere er avls godkendte fra fødsels.
derfor jeg skrev stamtavle
men ja, avls godkendte hingste, kårings/show resultater, status for div. sygdomme og avlige defekter.
Præsentation af din hingst?