{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Præsentation af din hingst? {{forumTopicSubject}}

Som adminstrator på en ny side vil jeg meget gerne prøve noget nyt, men også noget nyt for jer.
Siden hedder DK's Heste Avl.

DK's heste avl er en side for alle der interesser sig for heste, dansk heste avl, stutterier såvel som avls hingste/hopper i Danmark.
Vi er et lille land, og vi har ikke altid været så meget med i den store avl som vi er idag.
Lige fra den danske araber avl, til vores fine dansk varmblods heste.

Opslag angående avl, søgning efter hingste, præsentation af sin hingst/hoppe, er noget jeg vil tilbyde. samt tilbydning af bedækning, med jeres egne ord billeder osv. Opslag angående føl, opvækst, de bedste råd angående avl og trivsel for føl samt drægtige hopper er også en del af DK's Heste Avl.

Siden er til dels for folk der går op i avl, vil have føl, eller vil ha' vist sine hingste, eller hopper frem, i forhåbning om at kunne finde et super godt match her på siden Jeg har valgt og lave siden da jeg synes der er så mange folk der har svært ved at finde en hingst, og med en voksende gruppe vil det kunne lade sig gøre og vise jeres heste frem på Facebook til mange folk, i hele landet.
Lige fra shetlændere, welsh cob, arabere, trav heste til dansk varmblods heste er det noget i kunne tænke jer? smiley vil meget gerne høre fra jer !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Præsentation af din hingst?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   15. mar 2017 forhåbentligt kun for avlsgodkendte hingste?

• #4   15. mar 2017 tænker det samme som AMT.

forhåbentlig kun alvsgodkendte hingste eller med stamtavle, evt hvor der oplyses om CA, SCID, OCD osv.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   15. mar 2017 hypsen: stamtavle bør ikke være nok.
    man bør ikke skabe reklame om ikke avlsgodkendte hingste på et site vil jeg mene.

Det er simpelthen at tage for let på avl smiley

men vildt god ide, med mulighed for at lægge sundhedsresultater ind.n

• #6   15. mar 2017 Jah jeg tænker også her vi snakker avls godkendte hingste på den ene eller anden måde..

For ellers vil jeg mene det bare er noget useriøst la la.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   15. mar 2017 Camilla: jeg er faktisk en smule i tvivl smiley

• #8   15. mar 2017 Jah man ved aldrig smiley

• #9   15. mar 2017 Jeg tænker også - lad os bare sige at den er for alle hingste, eller tja kunne også bare være for avlsgodkendte hingste, men hvem er det der skal ind og tjekke om oplysningerne er korrekte. Lad os nu sige at jeg havde en lille shetterhingst, men han var ikke avlsgodkendt, men det skrev jeg så alligevel i annoncen på siden, at han var, hvem skulle tjekke de ting, for mange der er nye ved avl, ville måske ikke stille spørgsmålstegn ved det, når det ligger på sådan en side...

Derudover, så inden for rene racer, så er der ofte hingstelister på foreningernes hjemmesider...

• #10   16. mar 2017 ATM
    ox arabere er avls godkendte fra fødsels.
    derfor jeg skrev stamtavle smiley

men ja, avls godkendte hingste, kårings/show resultater, status for div. sygdomme og avlige defekter.

Kommentér på:
Præsentation af din hingst?

Annonce