{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folingsalarm til løsdrift
  • #1   30. jan 2018 Mine hopper får ikke lov og gå med alarmen på sammen med andre heste. Jeg ville være nervøs for alarmen gik i stykker.

Ikke fordi alarmen sikkert er sart (min safemate er ikke) men jeg ville være nervøs for en af de andre hang fast i den ved leg evt eller andet.

Mine hopper går på fold alene lige op til foling for det meste, og de kan sagtens ha alarm på ud, men regner det giver den falske alarmer da følerne bliver våde, og jeg tænker du ku få en del fejlalarmer, hvis den altså reagere på sved den alarm du har påtænkt.

Når det er sagt, så ville jeg være nervøs, hvis min hoppe skulle fole i løsdrift med de andre heste, at hun ikk kan trække sig væk inde, hvis hun føler for det og derfor foler ude, så det måske er mørkt og koldt.
    Jeg kan godt lide og kunne holde øje med mine, hvor der er lys, også om natten.

• #2   30. jan 2018 Stald Vestergaard: Tusinde tak for det meget dybdegående svar. Fik selv føl sidste år (i boks), men kom til at snakke med nogle omkring det - og vidste ikke rigtigt om man ville kunne bruge en til løsdrift eller ej herunder både fordele og ulemper. smiley

• #3   30. jan 2018 Vel Tindur blev født uden at andre end hans mor vidste det.. Pludselig en morgen avler vågnede så sagde pludselig hendes mand at hun heller måtte kigge ud af vinduet da der var en ekstra der ude smiley Dette var den 28 september smiley

Mvh TT

• #4   31. jan 2018 min hoppe gik med folealarm i løsdrift sammen med andre, ingen problemer, eneste bøvl var fejlalarmer ved regn eller meget høje temperaturer så hoppen svedte meget. derfor gik hun kun med alarmen om natten og ikke i regnvejr.

Kommentér på:
Folingsalarm til løsdrift

Annonce