{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Spørgeskema med mulighed for at vinde gavekort til bedækning {{forumTopicSubject}}

Som en del af min uddannelse til markedsføringsøkonom er jeg så heldig at være i praktik hos Helgstrand Dressage, som jeg også skriver min hovedopgave omkring ???? Hertil har jeg udarbejdet et spørgeskema omkring avls- og hingsteverdenen som jeg gerne vil have en masse svar på og dermed en masse data, så jeg kan hjælpe Helgstrand Dressage bedst muligt. Jeg har fået udarbejdet en roll-up som står til Hingstekåringen i Herning i stalden ved Helgstrand Dressage, men hvis man ikke kommer til Herning, kan man også bruge følgende link: www.helgstrandstallions.dk/avl

På forhånd mange tak!

Ved at deltage i spørgeskemaundersøgelsen er du automatisk med i udtrækningen om et gavekort til en bedækning på en værdi af 3.000 kr. Gavekortet kan benyttes til en valgfri hingst fra Helgstrand Dressage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema med mulighed for at vinde gavekort til bedækning
  • #1   13. mar 2022 Jeg tillod mig at svare som dansk avler udefra (anden race), hvilket var interessant nok, men det giver self. en dum klang når man siger nej til om man vil bruge Helgstrands heste. Det er trods alt ikke fordi de nødvendigvis er dårlige, men blot fordi at jeg som avler af anden race ikke har sat mig ind i hans heste.

    Så når spørgsmålet lyder på om man vil bruge hans heste igen, skulle det måske enten omformuleres, eller også specificeres at der kun ønskes svar fra folk der bruger DV hingste/har brugt Helgstrands hingste før smiley


Kommentér på:
Spørgeskema med mulighed for at vinde gavekort til bedækning

Annonce