{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følhøjde??
  • #1   26. dec 2008 hold da op smiley
    jeg forventer nu "kun" 160.. Og det er meget tilfreds hvis han blir det...
    Jeg passer bare ikke sammen til store heste.

• #2   26. dec 2008 det er aldrig til at vide... har fået fortalt at Molly var 135 som ½ årig, hun blev kun 152 på trods af hendes forældre begge er 160...
    Aimeé er 138 6 måneder gammel, og jeg forventer at hun bliver mellem 165-168...

• #3   27. dec 2008 Jeg syntes det er rigtig svært at gætte, hvor højt et føl bliver som udvokset... Men ja det kunne godt tyd på den bliver 160.. Men det kommer vel også meget an på hvor meget de vokser..

Mit plag er 1,5 år nu, og sidst jeg målte hende var hun 147 i stg.. Det ikke sålænge siden jeg målte hende.. jeg selv tror hun bliver mellem 160/165.. men en af mine veninder vil skyde hende til at blive højere hehe.. Men nogle af dem vokser bare lyn hurtig i det første års tid.. og andre hen af vejen.. smiley Man man må bare vente og se.. smiley

• #4   27. dec 2008 Det kommer jo helt an på vitaminer og mineraler osv.. Og gener selvfølgelig..

Vores følle er nu 137 cm som 8mdrs.. Og hun forventes at blive 160 +..
    Hoppen var 166 cm, hingsten 169 cm, og halvsøsteren 161 cm..

• #6   2. jan 2009 Jeg har hørt noget med, at man skal måle føllet når det er 1 år gammelt og så ca. lægge 17 cm til, så har man ca højden.
    Dog er det kun sådan ca., så højden på føllet kan sagtens blive noget helt andet.

Kommentér på:
Følhøjde??

Annonce