{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

højbo's lucas {{forumTopicSubject}}

Heej hg'er smiley

Ja, jeg næsten lige fået afvide at Silver (sille) rent faktisk har været hingst til han var 3 år og han er far til ponyen højbo's lucas, er der nogen der kender ham?
Jeg har også lige fået navnet på hans far og hans mor, men de er ikke kåret og derfor ved jeg ikke så meget, endnu. ;b

Far : arak ( staves) new forest
mor : lecia welsh moutain,

er der evt nogle der kender noget til dem :D?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højbo's lucas
  • #1   12. nov 2009 Ja din pony hedder Picasso og er født 19. juni 1994... Farens fulde navn er Vesterhedegårds Arak og han ER faktisk kåret smiley Og har også placeringer både i dressur og spring registreret under DRF. Moderens er som du skriver Lecia og hun var skimmel, men er ikke registreret i noget avlsforbund. Og din pony er det eneste afkom der er registreret efter hende.
    Der er ikke registreret noget afkom på din hest, så det er meget usikkert om det er ham der er faren til Højbos Lucas, som jeg ikke lige synes jeg kan finde i hestedata...
    Din pony er opdrættet hos en der hedder Tage Kristensen. Har du ikke ejercertifikatet på ham? Og hestepas?

• #2   15. nov 2009 Tak for det ! smiley
    Altså han hedder da silver picasso :b?
    Hende der ejede sille som nr. 2 har skrevet til mig at hun også har haft hans føl.
    Ja jeg har ejercertifikatet og hestepas på ham, men i hestepasset står der at han forældre er ukendt?

• #3   15. nov 2009 Han står kun registreret som at han hedder Picasso... hvis jeg var dig, ville jeg ringe til landscenteret for heste og få hans pas opdateret.

• #4   15. nov 2009 Hvor ser du alt det henne :-)?

Kommentér på:
højbo's lucas

Annonce