{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blanding af friser og belgier?
  • #1   6. feb 2006 god jeg har kun blandinger

• #2   6. feb 2006 hmmm, Det er meget svært at sige! hvis hun er glad for belgierns fylde og kropbygning men gerne vil have lidt det lidt lettere og elegangt, så kunne det jo være en mulighed. Men man har jo ingen garanti for hvad der kommer ud, og det er noget af er lotteri pga at det er så forskellige hesteracer.

Dog tror jeg at hvis føllet skulle sælges en gang, så kunne det godt blive besværligt pga blandingen, som jo nok hverken vil blive ridehest eller arbejdshest, men en mellemting.
    Men hvis det er en hest til hende selv, og hun ikke vil bruge den til andet end hygge osv, så kan hun jo prøve. Det vil sikkert blive intressandt at se sådan en blandning, men dicideret en god ide mener jeg ikke det er.

Hun skal gøre op med sig selv hvad hun vil forvente af den hest, og hvad hun vil stille op hvis føllet ender med et dårligt resultat!

• #3   6. feb 2006 jeg synes da at det lyder spændende.....
    der skal da nok være nogen der vil købe sådan en spændende blanding, jeg ville ihvertfald.... en hest er en hest!

smiley

• #4   6. feb 2006 kiggede lige lidt på hingsten og hoppen!

hvis du absolut skal have en friser, så synes jeg i skal kigge efter noget der kan give noget mere hals end hoppen har, og der vil den hingst jari godt(forhåbentlig) kunne give lidt, men jeg synes dog han mangler en del friserpræg, men det er heller ikke ligefrem de bedste billeder der er af ham.
    Jeg vil nok forslå at i forsøger jer med ham her istedet:
    http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=47

jeg synes ikke i skal vælge hingsten for spinkel, men vælge en friser med noget fylde

• #5   6. feb 2006 det kan godt være at der altid vil være en køber...men til hvilken pris!?!?

Jeg tror simpelt hen ikke på at folk fx vil betale 20-25.000 for en hest de ikke vil kunne bruge til andet en hyggeskovtur!(dermed ikke sagt at det er en dårlig ting) bare fordi der er friser i den!
    Der er mange friserblandninger efterhånden og hvis blandningen ikke har friserpræg, så er den ikke særlig attraktiv.

• #6   6. feb 2006 Jeg synes det lyder som en god ide men din mor skal nok være sikke på at det er det hun vil og jeg tro at hvis det var mig der skulle kigge på sådan en blanding så vil jeg nok købe den efter mit hjerte for jeg tro hvis man forelsker sig i sådan en blanding vil man nok være ligeglad med hvad den kan bruges til....Smiller....

I kan da bare prøve og kigge på ponyen Blade der er moderen jo Shetter og Faderen Frederiksborger..

Det vil jeg da også sige var noget af en bladning men ahn er sgu smuk og kan bare meget.. smiley

• #7   6. feb 2006 Hej Alle..
    Tusinde tak for alle jeres søde svar.
    Og til Betina S.. Vi ville ikke "lave føl for at sælge".. men vi ved endnu ikke om Dipsy nogensinde bliver Ok igen!.. Vi nyder dejlige Ingeborg, som er en dejlig ride hest.. Og kunne godt ønske os et føl efter hende.. måske i et lidt mindre kraftigt format, som vi selv kunne præge helt fra start..

• #8   10. feb 2006 Hey

Synes du skal bruge Chris De balgerhoek, eller i hvert fald en belgier;-)

Kommentér på:
Blanding af friser og belgier?

Annonce