{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Dag 370 efter bedækning {{forumTopicSubject}}

Og jeg venter stadig på et føl

Det vi sige, at Flower havde termin 16. marts 2010 - og nu er hun 1 måned og 5 dage over tiden. Hun blev bedækket fra den 8. april - 16 april 2009 - slog fra 18. april - og scannet drægtig på 16. dagen.

Har haft snakket med dyrlægen - og jo, de kan da godt komme og håndprøve hende, hvis jeg er i tvivl om, om der overhovedet er føl i hende - men det er jeg ikke. Jeg har set tydelig liv - og hun har sat yver on/off den sidste 1½ måned - ikke voldsomt meget, men nok til, at jeg ikke er tvivl om, at der er føl derinde. Og dyrlægen kan alligvel ikke gøre andet end lade hende gå.

Men hvorfor skal jeg vente så længe på mit første føl - det er næsten ikke til at bære.

Og kan jeg så ikke lige høre nogen succes historier om hopper, der er gået så længe som min, og som har fået superlækre føllebasser helt efter bogen - bare 1½ måned forsinket - for jeg trænger til noget opbakning smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dag 370 efter bedækning
  • #1   21. apr 2010 hehe Kender det for godt smiley Sidder her med en kat ved siden af som også er gået laaaangt over tiden. Hun er simpelthen så stor, og venter hver eneste dag, men intet når jeg står op.
    Hun er blevet så stor at hun ikke kan gå i nogen af sine katte huler :S

    Ventetiden ER enorm svær


  • #2   21. apr 2010 sidste år gik min store takehner hoppe 3 uger over.hun fik det yndigste og ædleste føl jeg nogensinde har haft. Men det var ca 5 uger uden søvn, hvor vi lå og kiggee på overvågninskamereret. håber ikke hun laver samme nummer igen i år.

    Håber du snart får et lille dejligt føl. smiley


  • #3   21. apr 2010 Fat mod - og ro!

    Jeg gik hjemme (selvbetalt, da jeg ville følge folingen mm) i 8 UGER, da min hoppe gik over termin - samtlige 8 uger over terminsdatoen vel at mærke. Jeg havde dyrlæge adskillige gange, hvor hun bla.a blev håndprøvet. Der var føl, et meget stort føl, der virkede sundt og rask.

    Første dag jeg igen starter på arbejdsmarkedet (nyt arbejde) bliver jeg ringet op - hun har folet. Jeg blev godt snydt smiley

    Føllet var et stort hingsteføl, utrolig velskabt, men sundt. Blødningen fra navlestrengen ville ikke stoppe, så en dyrlæge var ude og "binde knude" mm. Men det havde intet med den meget forlængede drægtighedsperiode at gøre.

    Det var også min første "avlshoppe". smiley

    Du skal nok få det smukkeste, smukke føl - og sikkert uden komplikationer. Jeg venter også selv føl, og ved ventetiden er lang smiley

    Pøj pøj smiley


Kommentér på:
Dag 370 efter bedækning

Annonce