{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Tinker/DSP Blanding... {{forumTopicSubject}}

Hey folkens...

Jeg var i weekenden nede at se pløjedag hvor der var en blanding er en Tinker og DSP...

Så er det mit spørgsmål lyder, hva syntes DU om denne blanding?

Og jeg jeg har faktisk overvejede at bedække Duchess med Anton til foråret.... Men kunne godt tænke mig at høre jeres mening...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tinker/DSP Blanding...
  • #1   5. okt 2010 jeg= ja

• #2   5. okt 2010 bestemt ikke en blanding jeg ville lave.. ville faktisk ikke kunne se hvad de nville kunne bruges til ud over ja så pløjning, men tror ikke det er en type blanding der ville være særlig eftertragtet

• #3   5. okt 2010 Den kunne da blive super lækker....en broget pony med lidt korpus og en lækker gang ;o))

• #4   5. okt 2010 Ville sige hvis ikke det foregik ved inseminering, så skulle hingsten være DSP.. andet ville sq være synd for hoppen..

• #6   5. okt 2010 fæhesten Ingyenes ló (den frie hest)

Tinkeren har en fantastisk sind, hvilket MANGE pony´er mangler nu om dage...

Jeg kunne forstille mig at det ville blive en kanon første gangs pony...

Kørepony- Turpony der kan tåle at stå stille flere dag i træk.... Og hvorfor ikke også dressur og spring??? :S

• #7   5. okt 2010 Mette K Ja lige nøjagtig.... smiley

• #8   5. okt 2010 Jeg synes det lyder som en super blanding, jeg er ikke ret stor, men meget forelsket i de smukke tinkere, med deres gode sind... dog er jeg bange for at de hurtigt bliver for voldsomme, tunge og "bassede" til lille mig der altid har redet araber(blandinger) eller vædeløbsheste, så en "tinker light" der ikke var over 1.45 kunne bestemt få en plads ude i min stald. smiley

det skal så lige nævnes at jeg også ville tilkøre den og lade den trække en harve hvis den ellers havde hoved til det, og ikke kun bruge den til ridning...-bliver den mon for "varm" med dsp i?

• #9   5. okt 2010 Sanne * SKF
    Hvorfor ville det være synd for hoppen?

• #10   5. okt 2010 Ville helt sikkert blive en lækker blanding.
    Jeg vil se hvis du laver et føl!

• #11   5. okt 2010 Havde min gamle haflinger ikke været så gammel og slidt så skulle hun have været ifolet med en OX araber ;o))
    Nu har jeg så en ung haflinger men vil gerne lige nå at ride lidt og blive vant til det inden hun måske engang skal ifoles ;o)) men så bliver det også ved en eller anden spinkel hest a la ox araber ;o) jeg synes det bliver en smuk blanding...
    Det kan jo være ligegyldigt hvad andre mener disse kan bruges til hvis man selv har et ønske om at beholde dem ;o)

• #12   5. okt 2010 Tjae, hvorfor ikke....

jeg lavede sidste år en tinker/jyde blanding, da jeg ville lave en "ægte tinker" hvor man brugte den nærmeste hingst, og det var fars jydebamse, hoppen var en meget smart ICC, let og feminin, hingsten ja- JYDE, for udefrakommende kunne bedækningen godt have set lidt voldsom ud, men det var ikke skræmmende for os der er vant til bedækninger.
    mange sagde følle bliver for stor med en størrer hingst... PJAT... føllet tilpasser sig hoppens mave, og vokser bare det mere, efter foling... om føllet bliver for stort afhænger udelukkende af hvor kraftigt hoppen bliver fodret og motioneret de sidste to måneder....

ud kom, Ramses.... en dejlig sporty langbenet jyde, med dejligt blødt hovskæg, og lækkert temperament...

så godt der kommer endnu en til februar..

• #13   5. okt 2010 jeg tænker bare på deres eksteriør, den er jo ikke særlig ens.. og tænk hvis du får en med tinker krop og fylde og så med dsp ben ?

Jeg er selv indehaver af en islænder/fjordheste/shetlænder blanding, som bestemt ikke er faldet heldigt ud udseends mæssigt, hun har et hjerte af guld og et super arbejde sind, men når ponyen er 130 cm høj og bene udgør de 30 cm er der bare ikke særligt godt grundlag for arbejde til hende, for slet ikke at tale om at hun er udstyret med et fjordheste hoved og en meget kort tyk hals,

• #16   5. okt 2010 * Nurit *
    Takker for din mening... smiley

Men har havde på forhånd taget valget om at lave denne blanding smiley

ville bare høre folkes mening...

Kommentér på:
Tinker/DSP Blanding...

Annonce