{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

blanding af oldenborg/?? {{forumTopicSubject}}

hej.
Nu er Briza ved at være helt på toppen. Og jeg er da i tvivl m.ht. blanding ag oldenborg/haflinger!
Hun bruger str. pony/cob i grime/trense. Vokser stadig er pt. 150 i st.
Hun kan løfte halen som en araber. Har knæk på næseryggen og meget små fine hove.
Jeg tror hun er oldenborg/araber?
Er hèr nogen med billeder af dèn blanding?
mvh merete

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blanding af oldenborg/??
  • #1   28. nov 2010 Kan ikke se haflingeren i hende, ej heller syns jeg at der spor af araber i hende - udfra billederne på din profil at dømme..

• #3   28. nov 2010 Det er ikke så hvad i kan se :O) Men hellere billeder af samme blandinger.
    Oldenborgen er sikker. Hendes mor var en lille oldenborg på 157 i st.
    mvh merete

• #4   28. nov 2010 Det skulle være èn af de nævnte blandinger :O)
    Bare lige hvilken ? Derfor billeder til samligning.
    Har fået at vide hendes mor er købt med Briza i maven og der var 2 unghingste på stedet.
    Mener jo hun er for "fin" i bygningen til hafferen. Nuser er ihvertfald en kommode på ben.
    mvh merete

• #5   28. nov 2010 Halli hallo folkens- hun søger billeder af oldenborg/araber, eller haflinger/oldenborg, ikke jeres mening om hvad der er i hende;)

Merete P- jeg kan desværre ikke hjælpe, men hvis jeg støder på sådan en blanding, sender jeg lige et link;)

• #6   28. nov 2010 1000 tak :=)
    Undrer mig jo bare. Efterhånden som Briza er kommet til kræfter er hun også blevet let og flot i gangarterne. Og så lige det med halen der står næsten lodret op i luften trods den er tyk .
    mvh merete

• #7   28. nov 2010 jeg har desværre heller ikke noget billede af den blanding du søger smiley

men min Tatianna skulle være fuldblod/frederiksborg og hun kan altså os løfte halen som en araber når det tager hende smiley

• #8   28. nov 2010 Ja jeg ved godt der faktisk er 2 typer haffere. Nuser modellen der er "plump" naturhest og en elegant araber lignende type. Der er jo også araberblod i hafferne.
    Jeg er i princippet ligeglad med hvad der er i Briza men bare nysgerrig. Især fordi hun udvikler sig enormt lige nu. Den ellers rolige unge dame er blevet et fyrigt vilddyr :OD
    Og hun er begyndt at vokse i højden. Hmm! syns hun er stor nok nu.
    mvh merete

• #9   28. nov 2010 Her er en oldenborg/haflinger:
    (link fjernet)

Kommentér på:
blanding af oldenborg/??

Annonce