boney m.. dancing hit.. furstenball ?? {{forumTopicSubject}}
så er tiden kommet til jeg skal finde den hingst jeg skal bruge iår...
syntes valget er mega svært...
først ville jeg bruge de noir da min hoppe er ligner en vallak og han avler så femenint som han gør....
men tror nu mit valg står mellem
boney m
era dancing hit
furastenball som fik 10 og 9 taller og er helt gennemført
syntes valget er rigtig svært...
skal snakke med dv igag og høre hvilken passer aller bedst til min hoppe..
men tror nu det er lidt hips som haps... da de alle er stærke hvor min er svag...
er der nogle af jeg der ved noget om nogle af dem... måske har en farvirot eller evt har afkom eller bare en mening vil jeg meget godt høre den :O)
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.639
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 128 Svar: 986
Moren avler dejlig ædel. Hos min søster var Dancing Hit første afkom, men der blev solgt en efter Don Kennedy i Tyskland på eliteauktion. Derudover, har den hos min søster fået et afkom efter Don Romantic. En fantastisk hoppe med gode gangarter og ikke mindst fantastisk temperament. Det har alle afkom haft.
Du vil kunne læse mere om hoppestammen på www.stutteri-era.dk under avlshopper se Sumatra Hit.
Under nyheder vil du ligeledes kunne se helsøsteren til Sumatra Hit. Hun hedder Sandro Lady.
jun 2008
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 221 Svar: 729
har du nogle steder man evt kan se den efter furstenball... ?? er meget interesseret i ham
Jannie & *ERA Don Pedro *
har du ikke et link til nogle af de heste du beskriver så jeg kan se dem
MIN HOPPE ER SELV EN E. DON ROMANTIC
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 30 Heste: 14 Emner: 37 Svar: 254
Dog som Jannie siger ved man ikke hvordan Dansing Hit avler.
Boney M har vist nogle fine føl indtil videre og furstenball - ja hvad skal man sige... Han er jo bare i særklasse!!!
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 128 Svar: 986
Under ungheste vil du kunne finde Diva Hit - som er ud af Sumatra men med Don Romantic som far.
boney m.. dancing hit.. furstenball ??