{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

boney m.. dancing hit.. furstenball ?? {{forumTopicSubject}}

så er tiden kommet til jeg skal finde den hingst jeg skal bruge iår...

syntes valget er mega svært...

først ville jeg bruge de noir da min hoppe er ligner en vallak og han avler så femenint som han gør....

men tror nu mit valg står mellem

boney m
era dancing hit
furastenball som fik 10 og 9 taller og er helt gennemført

syntes valget er rigtig svært...

skal snakke med dv igag og høre hvilken passer aller bedst til min hoppe..
men tror nu det er lidt hips som haps... da de alle er stærke hvor min er svag...

er der nogle af jeg der ved noget om nogle af dem... måske har en farvirot eller evt har afkom eller bare en mening vil jeg meget godt høre den :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boney m.. dancing hit.. furstenball ??
  • #1   11. apr 2011 Har aldrig set så smukke og udtryksfulde føl som dem efter Furstenball smiley

• #2   11. apr 2011 Altså min søster har avlet ERA Dancing Hit. Man ved jo endnu ikke hvordan han avler, men morlinjen er meget stærk. Det kan bla. nævnes at mor fik 10 i temperament og 9 i rideligehed til hendes rideprøve, som hun vandt. Derudover har hun endnu en helsøster, som min søster lige har købt. Den vandt ligeledes sin rideprøve. Der er også en kåret helbror til moren (Sandro Prinz), og den vandt sin materialprøve.
    Moren avler dejlig ædel. Hos min søster var Dancing Hit første afkom, men der blev solgt en efter Don Kennedy i Tyskland på eliteauktion. Derudover, har den hos min søster fået et afkom efter Don Romantic. En fantastisk hoppe med gode gangarter og ikke mindst fantastisk temperament. Det har alle afkom haft.

Du vil kunne læse mere om hoppestammen på www.stutteri-era.dk under avlshopper se Sumatra Hit.
    Under nyheder vil du ligeledes kunne se helsøsteren til Sumatra Hit. Hun hedder Sandro Lady.

• #3   11. apr 2011 DISTURBIA - Rogue Cavalo .
    har du nogle steder man evt kan se den efter furstenball... ?? er meget interesseret i ham smiley

Jannie & *ERA Don Pedro *
    har du ikke et link til nogle af de heste du beskriver så jeg kan se dem smiley

MIN HOPPE ER SELV EN E. DON ROMANTIC smiley og lanciano.. så kunne være sjovt at se efter samme blod

• #4   11. apr 2011 Sikke nogle store navne du har at vælge imellem der smiley Ja det er sku ikke nemt.

Dog som Jannie siger ved man ikke hvordan Dansing Hit avler. smiley Men ufattelig skøn er han!!!

Boney M har vist nogle fine føl indtil videre og furstenball - ja hvad skal man sige... Han er jo bare i særklasse!!!

• #5   11. apr 2011 Jeg har sat et link ind til stutteri-era. Derinde kan du under avlshopper finde ERA Dancing Hits mor (Sumatra Hit), samt billeder af Sumatras helbror den kårede hingst Sandro Prinz (Oldenburger). Under nyheder vil du kunne finde Sumatra Hits helsøster Sandro Lady. Der er også billede af hende.
    Under ungheste vil du kunne finde Diva Hit - som er ud af Sumatra men med Don Romantic som far.

Kommentér på:
boney m.. dancing hit.. furstenball ??

Annonce