{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

BONEY M VS. DON OLYMBRIO el aston mart {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at beslutte mig hvilken hingst jeg skal bruge iår....

det er rigtig svært..
og har da også stor interesse i både dancing hit og furstenball...bh dexter og bh denzel

men da jeg gerne vil springe donnerhall blodet over denna gang

har jeg besluttet mig for

BONEY M

BH DON OLYMBRIO ELLER

ASTON MARTIN
( de passer alle 3 til minm pige )

hvad er jeres mening om disse 3 drenge...

gerne både i gang... helhed, porsonlige for jer og også hvor eftertragtet de end må være for evt købere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BONEY M VS. DON OLYMBRIO el aston mart
  • #1   25. apr 2011 Har set mange har overvejet Aston martin, så måske det ville være mere interessant at vælge en anden..

Selv tabte jeg helt undermunden over Olymbrio til kåringen, overvejer selv at skulle bruge ham, hvis jeg skal have et føl næste år..

• #2   25. apr 2011 ASTON MARTIN . hælder jeg mest til . han har ikke kun en super gang men også et fantastisk hoved . . jeg har set flere føl efter ham og der er simpelthen små gang maskiner . .

• #3   25. apr 2011 olymbrio har jo det hele. Udstråling, farver, gang i top og et smukt ekstrenør smiley

De andre er også fine, men tror man vil kunne lave et fantastisk smukt føl på ham.. smiley

• #4   25. apr 2011 har du overvejet evt party dance

• #5   25. apr 2011 aston matin er en fin hingst men i lidt anden boldgade end boney m og don olymbrio.
    aston matins gangearter er meget mere jordvindende men hingsten sætter sig virkelig godt bagtil. han forædler jo lidt.

hvor de to andre herre har meget hase aktion og mere knæ løft.
    jeg tror boney m skal tilføres lidt forældlet hopper da afkommende nok godt ellers kunne ende ud til den kraftige side. men det er selvfølgelig ikke sikkert, hans første føl årgang ser meget fine ud.

men det er svært at vælge det har taget mig 4 mdr bare at vælge hingst til min hoppe.

• #6   25. apr 2011 jane K og alle i andre smiley

i må meget godt gå ind på min profil og se lavinia... der er også filmklip med hendes gang..... og så se hvilken hingst i mener passer bedst

• #7   25. apr 2011 uh din dame er jo høj, hvor højt vil du have afkommet skal blive.?
    lige umildbart så skal du gå efter en hingst med en super skridt.
    og gerne en hingst med lidt forædling i. jeg ville ikke vælge nogle af dem du har fundet, men finde en hingst med noget fuldblod i.

det er min holdning. men ellers en super fin hoppe du har.

• #8   26. apr 2011 Don Olymbrio er jeg ret vild med... Dexter venter jeg selv føl efter om 1½ mdr. Fürstenball ville jeg vildt gerne have på min ene hoppe... (Hende der venter en Dexter)... Men hun er til salg med eller uden følle, så det sker ikke... For mig i hvert fald.

Kommentér på:
BONEY M VS. DON OLYMBRIO el aston mart

Annonce