{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Dyrlægens besøg :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg skulle i dag have dyrlæge til hestene, for at få pas, tjekket tænder og så skulle Jolly tjekkes for føl i maven smiley
Vi havde aftalt at han skulle komme kl. 11. Min far mente så, at han altid kommer før tid, så lidt i 11 var vi ude i stalden og klar til at han skulle komme. Da klokken så var 11.35 eller noget, gik vi ind igen. Fair nok, det er en dyrlæge som kan være blevet kaldt ud til en haste sag. Vi ventede og ventede, og først lidt over 13 kom han. Jeg var rigtig irriteret, men sagde ikke noget, da der jo kan have været en grund smiley
Men ja, vi fik ordnet det med passet, chippet dem uden de store problemer og så kom jeg på papir til at stå som ejer! smiley
Tænderne blev tjekket, og kun Lotte trængte en lille smule, men ikke noget vildt, så den tager vi på et andet tidspunkt smiley
Så fortalte jeg ham, at Jolly gerne skulle være med føl, og spurgte om han kunne tjekke det. Jolly skulle i går være gået ind i 7 mdr. Hun var ikke blevet tjekket for føl tidligere. - Jeg ved det er en fejl, og det var bestemt heller ikke mig der ikke ville have det tjekket. Men dyrlægen hentede en handske, og af mangel på ord, stak hånden ind. Han stod et stykke tid, og så tog han hånden ud, og kiggede på mig. Jeg var helt overbevist om, at han nu ville sige, at der intet føl var. Men vupti så sagde manden at der lå et stort føl i hende! Ej hvor blev jeg altså glad! Havde så svært ved at falde ned igen, til den køretime jeg skulle til lige efter smiley
Så bliver en fridag vidst ikke meget bedre! smiley

Hvad har i lavet i dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlægens besøg :-)
  • #1   9. jan 2013 ej hvor er det dejligt smiley der er ikke noget bedre end at gå og vente i spænding på et føl der skal komme smiley

jeg har bare haft en lang arbejdsdag, er næsten lige kommet hjem smiley

• #2   9. jan 2013 Åh hvor dejligt med et føl, ja mit ''føl'' er ikke føl mere, desværre! Der er ikke noget bedere at følge med i en foling og føllets udvikling.

Kender godt det der med at vente, det er så træls! Min smed kommer altid 1 - 1.5 time forsent!

• #3   9. jan 2013 Glæder mig virkelig også! Og bare det der med at vide, at der rent faktisk er et føl, Så fantastisk! smiley Dog husker jeg stadig lidt på, at det stadig kan nå at gå galt smiley
    Sådan er det også tit med min smed! Det er dog for det meste 30min -1time forsent smiley

Kommentér på:
Dyrlægens besøg :-)

Annonce