{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Termin {{forumTopicSubject}}

Hvor lang tid før Hoppens termin er det normalt at de kan risikere at fole?? uden at man skal være nervøs for der er noget galt.
Er ikke klar over om det er som med mennesker at man siger 14 dage før eller hvordan det er med heste.
Jeg er udemærket klar over at de kan gå helt op til en måned over tid, så der kan være et stykke tid endnu da min hoppe har termin 4 marts.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Termin
  • #1   6. feb 2013 Det syntes jeg er svært og svare på da det er meget forskellige nogle hopper får voks propper et par dage før og nogle får det en time før de foler og nogle får slet ikke nogle viser overhovedet ikke tegn på noget før veerne er der og andre kan du se det på et par dage før de godt det nok ikke har hjulpet særlig meget men hold øje med de forskellige ting det er det eneste du kan gøre smiley

• #2   6. feb 2013 de ting er jeg helt klar over, jeg tænkte mere på om man kan sige at det er ok for en hoppe at feks fole 1-2 uger før termin ?? eller de fleste holder sig til datoen eller går over tiden??

• #3   6. feb 2013 der sker ikke noget ved de foler 1-2 uger før termin..

• #4   6. feb 2013 en jeg kender har en hoppe som folede en måned før termin føllet var lille men sund og rask og klarer sig fortrinligt

• #5   6. feb 2013 Nogle hopper foler helt op til en måned før termin - og får sunde og raske føl alligevel.

Men bare hold ekstra øje med hoppen den sidste måned - kig efter stål osv. Om, hun ændre sig, eller trækker sig væk fra flokken.

• #6   7. feb 2013 tak for de dejlige svar, jeg holder skarpt øje med hende fra nu af og til foling og da jeg selv netop er begyndt at gå hjemme så er det noget nemmere at have hende ekstra under opsyn.
    Men nu er der også bare snart kun 3 uger til termin så jeg blir mere og mere spændt for hver dag der går. Men tror nu heller ikke hun er helt klar endnu, men man ved aldrig da det er det første føl jeg skal have på hende efter jeg købte hende. men dejlgt at vide at jeg ikke skal være urolig hvis hun vider tegn 2 uger før.

Kommentér på:
Termin

Annonce