{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Kåring af føl. Hvor?? {{forumTopicSubject}}

Skal høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Min hollandske sports pony venter føl her til maj efter en ox araber. Jeg vil gerne have følet med til skue og have det kåret.

Hvor kan jeg det??

Der er fuld papir og hingesten er kåret. Men hoppen er ikke, og har heller ikke stamtavle på hende.

Er der nogen der kan hjælpe mig (Tænker om det er DSP skal jeg have fat i)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kåring af føl. Hvor??
  • #1   28. feb 2013 Man kårer ikke føl smiley

Med den afstamning, så er der desværre ingen udstillingsmuligheder for dit føl. Når avlsforeninger arrangerer følskuer, så er det kun for føl i eget regi.

Hvis din hoppe får et hoppeføl, så kan dette hoppeføl stilles til kåring i DSP som 3-årig.

• #4   28. feb 2013 Jeg tænker der må da være en mulighed her o løbet af sommeren af få sit føl med et følskue og få en bedømmelse på det

• #5   28. feb 2013 Dit føl er ikke født ind i et avlsforbund - og avlsforbund laver arrangementer for egne heste, ikke for heste "udenfor familien", så der er ikke nogen muligheder.

Hvis du gerne vil stille føl til følskue, så skulle du tage og stille din hoppe til kåring i DSP, og bedække hende med en hingst på DSPs hingsteliste - SÅ kan du stille til følskue smiley

• #7   1. mar 2013 Oki tak mimre. Men er ikke planen hun skal til at have føl, frem over, var bare et råd fra dyrlægen, da hun ellers ikke var til meget pt som ridehest. Så for at give hende en pause. Så vi sat hende i fol med en billig og fin hingst. (Er også mest for sjov skyld jeg gerne ville have noget på mit føl, men håber ikke på det skal sælges, så for mig vil det jo ha masser værdi)

Troede heller ikke man kunne stille en hollandsk pony til kåring i DSP. Hvis hun skal have føl igen, kun man jo overveje det.

Kommentér på:
Kåring af føl. Hvor??

Annonce