{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Afkom efter DSP hingsten Marchi {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at ifole min hoppe.
Jeg var i starten ret overbevist om at det skulle være med hingsten Prince Perfect, men da den vidst nok er solgt og desværre ikke er til at finde på hingstelisten, må jeg nok droppe den idé.

Nu har jeg DSP hingstene Marchi, BonBon og Notre Bac i tankerne.

Er der nogle af jer der kan fortælle lidt om hvordan afkommene er? og evt. har link til dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afkom efter DSP hingsten Marchi
  • #1   17. mar 2013 Jeg har tilredet et Notre Bac afkom, super afbalanceret unghest med et dejligt sind. Tog tingene i ophøjet ro og var meget samarbejdsvillig.

• #2   17. mar 2013 Min gamle hoppe fik føl efter marchi, den gang hun stod på stutteri fairly. desværre nåede han aldrig til kåring. Men en super lækker hingst der ''fløj'' smiley
    Og vil sige de hingste du tænker på nu er meget bedre gående end prince perfect smiley

• #5   17. mar 2013 Ja, Prince Perfect er solgt for en del tid siden, og er endt nede i Australien smiley

Men hvad med at høre Ib Kirk om der er mulighed for at få insemineret :)? Det var jo ham der havde Prince Perfect sidst smiley

• #6   18. mar 2013 Jeg har fået 3 super gode afkom efter Marchi.
    Han har givet dem meget udtryk og ridelighed!
    De 2 af dem er at finde herinde hvis du søger på Elmegaardens Don Juan og Elmegaardens Bassini.
    Derudover lavede jeg på min lille NF-hoppe en super springdulle smiley Hun var med i Championatsfinalerne i DSP i 2009.
    Kan i hvert fald anbefale Marchi (og ikke mindst Kim og Ivar, som har hingsten. De er meget rare og medgørlige smiley

• #7   19. mar 2013 Min datter har redet Marchi - dejlig hingst smiley
    Bonbon har jeg ikke set afkom efter og jeg har selv haft et Notre bac afkom samt set mange som alle virker ret typefast .

Mit spørgsmål er : De 3 hingste du nævner er ret forskellige!!! Hvad er det for en hoppe du skal bedække og hvad ænsker du at forbedre ?

Kommentér på:
Afkom efter DSP hingsten Marchi

Annonce