{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Forsøge at kåre min hoppe {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet at forsøge at kåre min hoppe, men er meget i tvivl om hvorvidt hun vil gå igennem, er der nogen steder man kan få en forhånds vurdering?

Det er ikke fordi jeg planlægger at trække et føl på hende, men mere fordi jeg synes du kunne være spændende.

Kender I nogen på Fyn I vil anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsøge at kåre min hoppe
  • #1   28. mar 2013 I hvilket forbund skal hun stilles til kåring?

Ved ikke om der er forhåndsvurderinger, men at ringe til en avler som er vant til at komme til kåringer, eller en dommer vil nok ikke være et dumt træk.

• #2   28. mar 2013 Gætter på den skal stilles i DV smiley

Jamen selvfølgelig kan din hoppe kåres, de afviser ikke hopper med afstamning smiley Har aldrig hørt om det i hvert fald.
    Synes hun ser ganske fin ud sådan lige hvad jeg hurtigt kan se udfra billederne. DS skal hun som nok blive kåres som. DH er til de mere ekstraordinære hopper.

Har lige luret din video også og synes da hun er ok travende og har en rimelig ok galop smiley Vil da godt tro hun kan få et par 8 taller der smiley

• #4   28. mar 2013 charlotte k: Der er video på hendes profil af hoppen smiley

• #5   28. mar 2013 Der skal ikke fandens meget til før hopper går i RDH vis i spørger mig... Jeg var helt grøn med at kåre i DV har kun prøvet det med min egen vis hesten ser pæn velredet ud og fine lemmer ser pæn ud og er nem ridelig også med en helt fremmed rytter så kommer de okay nemt i RDH....

• #6   28. mar 2013 RIkke smiley Combrina hendes mor var/er RDH dog på baggrund af hendes spring evner, men hun gik ungheste championat i dressur som 4 års hvor hun gik videre til semifinalerne. Combrina havde 3 super gangarter.
    Min Saville efter Combrina gik desværre ikke DH da hun var 173 som 3 års og det sagde de dengang var for stort. Derudover havde hun desværre ikke arvet mors gang. Comma er en tro kopi af sin mor som jeg kan se det så jeg er sikker på hun klarer sig super godt!
    Held og lykke!

• #7   28. mar 2013 Tusinde tak alle sammen:-)

Christina hvis du en dag kommer til Fyn er du meget velkommen til at komme forbi

• #9   28. mar 2013 Tak:-)

Kommentér på:
Forsøge at kåre min hoppe

Annonce