{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dv hingste
  • #1   6. jun 2013 Find først udaf din hoppes svagheder... Er hun for lang skal du vælge en hingst der er korte (både ment i ryg og ben), har hun ikke så gode gangarter skal du have en med bedre ovs. så du vælger en der styrker hoppens svage sider smiley dem kender vi desværre ikke

• #2   6. jun 2013 Jeg må nok indrømme, at jeg ville finde en hingst, der ikke avler stort, hvis jeg var dig. Hoppen er jo rigelig stor i forvejen, og hvis hingsten så også lægger højde til afkommet, ender du jo med en elefant. Så store heste er ikke længere så velsete i DV regi.... Jeg ville nok ringe til DV, når hoppen er kåret og få hjælp til hingstevalg, de r ret gode til det der med blodlinjer osv.....

• #3   6. jun 2013 Er hoppen for lang, skal man ikke vælge en kort hingst. Man skal vælge en, som giver korrekt længde. Føllet får altså ikke et gennemsnit af forældrenes egenskaber.

• #4   6. jun 2013 Hendes gang arter er super gode vil ikke gave et føl der bliver under 175 når det et voksen så det skal være 170+

• #5   6. jun 2013 Nå ja, så kan jeg godt se, at du skal finde en hingst, der avler stort. Det er meget nemmere at finde en passende hingst, når hoppen har været til kåring. Så får du jo en beskrivelse af hoppens styrker og svagheder. Ud fra billederne af hoppen ville jeg i hvert fald gå efter en hingst, som forbedrer overlinje og skulder og har et højt eksteriørindeks, da det er der hoppen umiddelbart har svagheder (fremskudt, stejl skulder, lidt svag ryglinje, en anelse kort, men dog velansat hals og meget skrånende kryds). Er hendes gang super, behøver hingsten ikke at have et skyhøjt gangartsindeks....

Kommentér på:
Dv hingste

Annonce