{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

Søger min stamhoppe og Afkom. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg søger nogen, der kender til min stamhoppes Skæbne.
Navn: Stidsbjergs Thea SFR. 555. Samt datter Navn: Siverholm`s Thonna Reg: 9902169. Og Barnebarn Navn: Siverholm`s Meteor Reg: 9902170. Håber i kan hjælpe mig, da jeg gerne vil vide hvor de befinder sig, eller om de er aflivet. Har været på Hestedata, men der kan man ikke se noget om deres skæbne, udover at de ikke er i DRF Register.
På forhånd tak for hjælpen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger min stamhoppe og Afkom.
  • #1   25. aug 2013 Der skulle meget gerne stå på hestedata hvad der er blevet af dem. DRF er knap så præcis..

    Men er det her ikke den Thonna du søger? Altså hvis du scroller lidt ned på siden.

    http://nellieberntsson.se/2011/02/25/siverholms-thonna/


  • #2   25. aug 2013 Sikke et flot navn moren har:-P (thea<3)

  • #3   25. aug 2013 Hej Ditte..
    Det kan meget vel være den, har taget kontakt til dem der har hende,så må vi se om jeg hører fra dem..
    Tusinde tak for hjælpen, det er en fin pony hun er blevet til..


  • #4   25. aug 2013 Ja ikke Thea.. smiley
    Men hun er en ældre dame nu, hvis hun er i live, i dag.. Det kan man vist ikke sige om dig.. smiley


  • #5   25. aug 2013 Har du billeder af de andre? smiley

  • #6   25. aug 2013 Det ville hjælpe en del hvis du kom med fødselsår, salgsår, højde og hvor de er solgt hen til. smiley

  • #7   25. aug 2013 Thonna er født den 19-5-99 og Meteor er født den 7-5-99. De blev solgt som 1 års af min ex- mand i år 2000. Ved desværre ikke til hvem, men har kun deres Reg nr. da det var før det blev, lavet om til hestepas.. Har desværre ingen billeder af dem, Thonna havde en skade på et bagben som føl, og Meteor var ved at blive rødskimmelt..

  • #8   25. aug 2013 Det kan ske de har fået nye navne så desværre. Men som det ser ud til er Thonna vidst i Sverige. smiley Meteor og Thea er straks sværere. smiley

  • #9   25. aug 2013 Det jeg ved er at Thea blev solgt til en heste handler nede omkring Hadsund, og Meteor er solgt sammen med Thonna. Da var han stadig hingst..

  • #10   26. aug 2013 Har kigget og kigget på de billeder du gav link til.. Den har Theas farve, og blisen ligner meget hendes hel bror og søster.Siverholms Thais som stadig er i familien, hendes søster Siverholms Mille er B-pony, og der er en halv bror Stidsbjergs Thor som også er B-pony i spring.. Jeg kan følge dem her på HG det er dejligt at vide at de har det godt..

  • #11   26. aug 2013 Hej Susanne
    Den Thonna der er på linket må bare være din gamle pony, for sikke den ligner Thea smiley
    Sidst jeg så Thea stod hun ved en ejendom mellem Komdrup og Kongerslev, men som du selv skriver er hun jo en ældre dame, hvis hun stadig er i live, og det er også ved at være en del år siden nu.
    Hvis jeg husker rigtig så var min tidligere skraldemand Jan der købte Thonna og Meteor af Chr. men kan lige nu ikke huske hans efternavn eller adresse, men skal nok lige lægge hovedet i blød smiley


  • #12   27. aug 2013 Hej Lotte.. smiley

    Ja den ligner meget Thea, og Thais på blisen. Håber det er Thonna, for hun er da blevet en fin dame. Jeg har prøvet at skrive til hende som har Thonna, for at høre om det er hende. Så nu venter jeg bare på at de vil svare, det er jo ikke sikkert de vil, det kan jo også være at hun er solgt videre..


  • #13   21. jan 2014 Hejsa smiley

    Jeg kan fortælle at Thea desværre blev aflivet sidst på året i 2013, pga. alderdom.
    Hun befandt sig lidt udenfor Kongerslev og jeg har hendes 2. sidste føl Felix. Hun fik et hoppeføl i 2012 og de har hende endnu.


    profilbillede
  • #14   21. jan 2014 Jeg kender dem der havde Thea til det sidste, hvis du ønsker kontakt med dem?

  • #15   28. jan 2014 Nej det behøver jeg ikke. ville bare gerne vide hvad der var sket med hende, om hun havde det godt..

  • Moa B
    Moa B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #18   30. jun 2015 Meteor bor på tfrk i sverige, han är ridskoleponny, jag älskar honom väldigt mycket, det finns bilder på honom på moacaro och hast_tipz01 på instagram smiley
    jag skulle gärna vilja veta vilka hans föräldrar är


    profilbillede
  • #19   7. jul 2015 Hvor er han fin, han ligner sin far på farven, han hed Astar,

  • Moa B
    Moa B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #20   7. jul 2015 Här är en bättre bild på honom smiley

    profilbillede
  • #21   7. jul 2015 Det er et rigtig godt billede af ham, hvor høj er han.


  • Moa B
    Moa B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #22   7. jul 2015 Vet inte exakt mått men ca 140cm

  • #23   7. jul 2015 okay. smiley Så er han 1 pony. Er det dig som passer ham, på rideskolen. Starter du stævner på ham.

  • Moa B
    Moa B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #24   7. jul 2015 Ja, jag har tagit hand om honom i ca 3 år, vi ska kanske köpa honom nästa år så det är kul med all information om honom

  • #25   7. jul 2015 Jeg ved ikke om du er for gammel til at starte ham, men her i Dk. stopper man med at ride pony når man er 16 år. så skal man ride hest. jeg kan fortælle at mens jeg havde Meteor var han aldrig syg. han blev passet med ormkur og smed.

  • Moa B
    Moa B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #26   7. jul 2015 I sverige kan man rida ponny så länge man inte är för lång, tävlingar är jag väldigt osäker på vad det är för åldersgräns(tror 18), men det gör inget, är 14 och jag har sett upp till 18 år på tävling med ponny och vi tränar mest frihetsdressyr och trickträning

  • #27   7. jul 2015 Okay:) det lyder spændende, det ville være dejligt om du kunne lave en video, af dig og ham, og ligge den ind på din profil.

  • Moa B
    Moa B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #28   7. jul 2015 Jag har några videor från i vintras, kan se om jag hittar dom (jag har 20 000+ bilder och tre datorer så kanske inte hittar dom)

  • Liv H
    Liv H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 12 Heste: 1 Svar: 2
    #29   26. apr 2018 Hej ved ikke om du ser denne besked da det er veldig mange år senere men Stidsbjergs Thea var også mor til min pony Siverholm Mille hun er den bedste springer og et endu bedre sind hun er en helt igennem fantastiske pony. Mille er dsv 22 år så hun er ved at være lidt langsom og får sværre ved at springe MA-MB så vi har valgt at sælge hende og hun står nu på mors ikke så langt fra rideskolen.

  • Liv H
    Liv H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 12 Heste: 1 Svar: 2
    #30   26. apr 2018 Hej ved ikke om du ser denne besked da det er veldig mange år senere men Stidsbjergs Thea var også mor til min pony Siverholm Mille hun er den bedste springer og et endu bedre sind hun er en helt igennem fantastiske pony. Mille er dsv 22 år så hun er ved at være lidt langsom og får sværre ved at springe MA-MB så vi har valgt at sælge hende og hun står nu på mors ikke så langt fra rideskolen.

Kommentér på:
Søger min stamhoppe og Afkom.

Annonce