{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Så traf jeg en beslutnig:) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg traf en beslutning, men måtte dog ændre den hurtigt igen:)



For noget tid siden lavede jeg et indlæg ang. en beslutning jeg måtte træffe. Jeg skulle finde ud af om jeg ville beholde min 3 års hoppe plag, eller den vamblods hoppe jeg lånte.

Jeg havde i 2-3 uger haft mange lektier på gym. og Sissel som jeg låner, måtte derfor stå over. Da jeg så satte hende igang igen, virkede hun lidt stiv og sløv første dag. Dagen efter blev hun syg fik en meget slem omgang kolik, det blev til tre sprøjter og noget smertestillende. Jeg red hende dagen efter, (dyrlægens råd) hun var flyvende.

Vi besluttede derfor hun skulle sendes hjem, for når hun var flyvende på smertillende, blev vi noget bekymret, hun er trods alt 17 år gammel. Men da jeg ringede til hendes ejer sagde hun blot : De har væltet min stald, jeg vil helst ikke have hestene hjem igen!.(Sissels ejer bor på en meget stor herregård, uha den er bare så flot!!) Okay tænkte jeg så. Der opstod selvfølgelig panik omkring mig, for hvad skulle jeg nu gør. Jeg bestemte mig derfor at ride hende igen, og nu går hun bedre end noge sinde før.

3 års´en har jeg fået lov at beholde, på den betingelse jeg stadigvæk passer min skole. Hun er så småt igag med tilridningen, og om et par måneder skal hun i fol (BLue hors Don Schufro, eller Blue hors Hotline) ned til en berider, så til kåring, og så skal hun hygge sig det næste år.

Det betyder altså at alle hestene bliver her på gården, vi har ændret en hel del, men det betyder at vi nu kan nå det hele på denne måde, og jeg har stadigvæk en super duper lærehest

Der var nogen som gerne ville høre det endelige valg så her fik i det:)

Godt nytår;b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så traf jeg en beslutnig:)
Kommentér på:
Så traf jeg en beslutnig:)

Annonce