{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Når man bare traf det forkerte valg!! {{forumTopicSubject}}

Sådan føler jeg i hvert fald lidt jeg gjorde det nogle gange smiley

Jeg søgte part for en del måneder siden. Var ude at se på et sted, hvor ejeren havde en pony og to heste. Måtte selv om hvem jeg ville ride, hvor tit jeg ville ride, hvad jeg ville ride - hendes egne ord var, at det ville være 'mine' heste, hvis jeg fik part på dem. Jeg måtte ride western, dressur, spring, lige den stil jeg havde lyst til. Ville jeg til stævne, skulle hun selvfølgelig nok hjælpe mig og køre mig derud. Der var stor ridebane på stedet, samt ridehus ca 500 meter væk af fredelig vej.
En stald, hun havde lejet kun til sine heste, med opvarmet sadelrum hvor man kunne sidde og hygge sig de kolde dage.

Jeg skulle ikke betale så meget som en krone for alt det.

I stedet valgte jeg en part, der lå tættere på, hvor jeg kun måtte ride dressur (springningen er ejerens, tur er der ikke mulighed for). Har fået et fantastisk forhold til den hest, som jeg selvfølgelig er super glad for, men det er selvfølgelig ikke fedt, at man er så begrænset. Ejeren af stedet er en værre mokke, så bryder mig ikke om at være der når hun er der (det er ca hver tredje gang).

Så nogle gange tænker jeg, hvad tænkte jeg på?

Andre der har prøvet det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bare traf det forkerte valg!!
Kommentér på:
Når man bare traf det forkerte valg!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce