{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

pas på en DV ;) og god historie ;) {{forumTopicSubject}}

nogle gange gavner det en anden hvis man er nysgerrig. smiley
jeg har fået mig en 20 årig DV med rødt pas.
historien er at jeg ved hun har fået et føl som helt ung og da jeg meget gerne ville se det hoppeføl hun fik, lavede jeg en efterlysning på hn .
der går et par dage så får jeg besked fra en veninde til hende der har det afkom som nu er 15 år smiley
jeg skriver sms til hende og får en meget glad ejer i røret for det viser sig at hun den hoppe hun nu har på 15 år efter min også har fået et føl ,og at hun aldrig fik lavet rødt pas på det afkom efter min, så nu kan hun som jeg forstår det godt få ved at få hår fra min (DNA) og endelig få sine røde pas smiley
men det kræver vel ikke en form for kåring af min gamle 20 årig vel ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pas på en DV ;) og god historie ;)
  • #1   20. okt 2013 det er da en dejlig historie smiley jeg har selv været møllen igennem med min gamle hoppe der var det dog ikke et afkom der ikke havde papie men hoppen så det var med dna af søskende
    det nemmeste vil være for jer at ringe til landscentret eller dv de ved det 100 %

• #2   20. okt 2013 der er ringet men glemte at spørge om det krævede nogle former for kåring. men dejligt efter så mange år der kan laves papir på både tater og barnebarnet smiley

• #3   20. okt 2013 glemte at skrive der var pas men grønt på det afkom . og kan godt forstå hun syntes det er fedt nu der er kommet et godt føl i år så det dejligt at kunne være med i DV smiley

• #4   20. okt 2013 vil da mene (uden at vide noget om det) at når hoppen har rødt pas så er der dokumenteret stamtavle og så kan afkom også få det ved DNA-test, men passet kan jo så kun blive blåt, med mindre der også DNA-testes på farsiden. det kræver vel ikke en kåring af hoppen..!?

Kommentér på:
pas på en DV ;) og god historie ;)

Annonce