{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

3 aflivninger... 10 måneder.. {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'ere

Bliver simpelthen nød til at have noget mentalt støtte..

I januar blev min første hest aflivet efter 4,5 års on/off sygdom.. i juni fik min 1'er'pony en slem seneskade på folden hvor senen simpelthen var sprunget.. han fik en masse måneder til at blive bedre, og vi gik igang med genoptræning, men han blev halt, selvom vi kun red ham op til skovturspony.. vi nåede ingen gang at galopere før han igen var halt.. han fik så noget bronkitis og var ved at kvæle sig selv ved hvert måltid, så han måtte aflives i mandags.. :'/
I juli blev min nytilredne unghest på sølle 6 år, halt.. eller ikk halt, men uren fortil og trækkende på et bagben.. men det var on/off så hun fik lidt fri en uges tid og så prøvede vi igen.. rengående i halvanden uge.. og sådan stod det lidt på.. hun fik fri i lidt længere tid og sådan.. den 30 september fik jeg så dyrlæge til tøsen og hun sku ind på klinikken og ha lagt blokader og taget røngten... det vidste sig at hun havde gigt i begge forben.. og hovsenebenssyndrom....
Hun fik 4 uger på sygefold med en ordenlig ledbehandling og i mandags (samme dag som pony blev aflivet) skulle dyrlægen så også tjekke tøsen.. hun havde ikk reageret.. overhovedet.. stadig stokhalt på begge forben smiley så hun blev erklæret uanvendelig og så diskuterede vi om vi skulle sætte hende i fol.. men det hun har er delvist arveligt... så jeg tør ikke tage chancen..
Nu skal hun aflives på mandag.. føj for et år smiley
Jeg har aldrig levet uden at have heste.. nu har jeg ingen... det føles som om mit liv stopper på mandag.. selvom jeg godt ved det ikke er tilfældet.. men kan slet ikk se mit liv uden heste... det virkelig en skræmmende tanke! Ved slet ikk hvor jeg skal gøre af mig selv smiley

Vil virkelig ikke høre noget om alternative behandlinger, for har prøvet alt og vi har ikke flere penge tilbage.. har diskuteret samtlige andre behandlinger.. både MRI, Irap, claivoiance, andre beslag.. alt.. så det vil jeg virkelig ikk høre om..
Har måske bare brug for at høre andre der har prøvet noget lignende.. for syntes mit tilfælde er helt umenneskeligt smiley

På forhånd tak, alle fantastiske HG'ere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 aflivninger... 10 måneder..
Kommentér på:
3 aflivninger... 10 måneder..

Annonce