{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er jo ny som hesteejer og har derfor ikke den store erfaring på hvad der er godt foder til hvad og hvad for nogle priser.

Nu har jeg jo købt min dejlige hoppe, men hun er meget meget nervøs.
Så jeg har besluttet mig for at lede efter noget godt tilskudsfodder som måske kan gøre hende lidt roligere, altså beroligende(hvilket jeg har hørt man kan få).
Jeg er blevet anbefalet Horselux Easy men syns ikke det passer til min hest når jeg lige læser om det.

Så har nogle af jer et godt forslag om fodder i ville anbefale til opmærksomme heste og måske til billige penge, det ville jeg virkelig sætte pris på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder?
  • #3   9. dec 2013 Min pony fik Equsana special og blue horse amino relax smiley

• #5   9. dec 2013 Min varme hoppe får fiberpiller og salvimin grøn. På den måde får hun mindst mulig stivelse så foderet ikke tricker hendes temperament smiley

• #6   9. dec 2013 clara: Det er da det dummeste foderråd jeg længe har hørt!! smiley
    Heste skal have vitaminer tilført i krybben!! Og at anbefale korn og olie til en varm hest? Oh my god smiley

Mathilde: Horselux Easy er faktisk et super godt bud til en hest som din, hvad er det ved det du læser om det, der gør at du ikke tror det er noget for hende??

• #7   10. dec 2013 Jeanette: Nu har jeg sim sagt ikke forstand på det og derfor slår jeg det op og læser. Som jeg kan læse er det godt til heste med tendens til forfangenhed eller til racer som shetlændere, tinkere og fjordheste. Det er det jeg læser og jeg kan intet finde som ville passe til min smiley

Clara: Det er godt hvis det hjælper på din. Men det gør det ikke på min da hun er lidt særlig. Jeg har besluttet mig for at finde tilskudsfodder da det ville gavne både hende og mig hvis hun tog ting lidt roligere. Hendes nuværende foder gør intet og derfor har jeg taget min beslutning, men tak for forslaget smiley

Og tusind tak for andre forslag, jeg vil lige tjekke dem ud osv smiley Ser frem til flere.

• #8   10. dec 2013 Mathilde: Yup, men det er også ganske fortrinligt til alm heste og heste der ikke tåler stivelse særlig godt.. Har selv fodret med det i nogle år sammenlagt, til flere forskellige typer heste.... Du kan selv skrive til miljøfoder og spørge om ikke det vil egne sig godt til din, der netop ikke tåler stivelse så godt grundet hendes varme temperament.... Jeg har netop forstand på foder, ellers ville jeg ikke sige god for Easy til en hest som din.... smiley

• #11   10. dec 2013 Jeg kan klart anbefale Besterly Coldmix..
    Vi har selv en Welsh Cob, som kravler lidt på væggene, men efter at vi er begyndt at give ham Coldmix, er det blevet MEGET bedre..
    Et eksempel:
    Før - Når vi skulle spænde for vogn, kunne han absolut ikke stå stille, hvilket de bare SKAL kunne.. Det endte næsten hver gang ud i, at han stod og småstejlede for at komme igang..
    Nu - har han ingen problemer med at stå stille 3-5 minutter EFTER, at kusken (min mand) har sat sig i sædet.. Han står og kigger opmærksomt og leger lidt med bidet, men han holder alle 4 ben i jorden..

• #12   10. dec 2013 Jeanette: Okay, tusind tak, det vil jeg lige tjekke.

Niam&Budwei: Og hvordan ville du forslå det? Jeg blev advaret om en masse mod denne hest, men det er gået frem af. Jeg kan ikke vide noget om hvis hun mangler noget eller får for meget, men at få for meget af noget kan ikke lade sig gøre med det fodder hun får nu. Hun er bare nervøs, af natur, sind og personlighed. Det har hun været også i de år med hendes gamle ejer da hun intet har prøvet.
    Der er nok mange der er imod relax fodder osv, men jeg har valgt det til min hest for jeg ved at de ville være godt for hende hvis hun bare kunne slappe af. Jeg gør det ikke kune for min skyld men også min hests. Det ender galt tilsidst og det er blot mit eget valg smiley

• #14   11. dec 2013 Niam&Budwei: Forstår jeg godt. smiley

Kommentér på:
Foder?

Annonce