{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Medicinhåndteringskursus {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Hvor kan man se hvor der afholdes medicinhåndteringskursus henne? (en webside eller lign)
Vi har ledt google tynd, og fandt ikke noget. Samtidig har vi spurgt vores dyrlæge, hun ved det heller ikke.

Hvis i ved hvor det holdes på Lolland/falster så må i meget gerne give besked, samt en pb med en mail eller lign. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medicinhåndteringskursus
  • #1   20. dec 2013 Det er obligatorisk for nye i svinelandbruget, så jeg ville tage kontakt til en svinedyrlæge, hvis jeg var dig. Det er selvfølgelig målrettet svin, men det kommer jo an på, om du tager det fordi du skal eller fordi du har lyst.

Jeg har det, og har da stukket lidt i en gris den dag og hørt om farestaldsindelinger smiley

Ellers ville jeg ringe til rideforbundet!

• #2   20. dec 2013 Landbrugskole. Har lige selv været igennem det ibforbindelse til min uddannelse

• #4   20. dec 2013 De større hestepraksiser afholder det engang imellem.

Prøv at ringe til Susanne Fønsskov på Våbengaarden - det kan være at hun afholder noget, eller ved hvor.

• #6   20. dec 2013 det er bare noget man tager på nettet, kan dog ikk huske hva siden hedder, tog det selv da jeg blev uddannet landmand for nogle år tilbage smiley

• #7   20. dec 2013 Prøv og kontakt landbrugsskolen - nu ved jeg jo ikke hver du bor smiley
    Men da jeg tog min uddannelse som landmand fik vi jo selvfølgelig de obligatoriske kurser. Og det virker ikke usandsynligt at man som privat person kan få lov til at deltage mod betaling. Jeg har lige taget et opfølgende kursus på min sprøjtecertifikat - har ikke noget med dyr at gøre smiley - og der kunne man også deltage som privat person. smiley

• #9   20. dec 2013 Taget det ved dyrlægen smiley
    Man må ikke behandle sin hest medicinsk uden dette kursus...
    Men tror ikke mange dyrlæger håndhæver det...

Kommentér på:
Medicinhåndteringskursus

Annonce