{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Stresset hest? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg har mig en DV hoppe på 5 år. Jeg købte hende i sommerferien, hvilket jo er noget tid siden nu.. Sagen er den at jeg er meget bekymret for hende. Hun har det med at væve når hun er på fold? Vi har 2 ud/indgange til deres fold, og det er hun tit står og væver, men det er max. 5-8 min af gangen, hvorefter hun går ud og spiser græs og wrap eller går i bakkerne.. Hun går med en pony som hun trives meget fint med. Hun går altid sammen med den pony, udover når vi skal træne eller ride.. De går i løsdrift sammen lige pt.

Hvad kan grunden være? Der er wrap og græs på deres store fold, og en masse store bakker.. Håber virkelig i kan hjælpe mig!

Samtidig vil jeg lige ønske jer alle et godt nytår og jeg håber i alle sammen kommer godt ind i det! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stresset hest?
  • #1   31. dec 2013 det kunne være at du skulle prøve med nogle blomster dråber mod mavesvamp...? symptomer kan komme i mange frommer og når du skiver at den har adgang til Warp og at den går i løsdrift er det eneste jeg kan komme i tanke om er mavesvamp... jeg har selv haft en hoppe med mavesvamp...

    tror de dråber du skal have har nr. 8, men gå ned i en helse-kost-forretning og spørg efter det, du når du har dråberne skal du tage hesten ind og hesten må ikke spise noget i min 10 min før den den skal have de dråber og så skal den have 5 ml sprøjtet ind i munden, og husk at den skal sluge det, og derefter må den ikke spise noget igen i min 10 min..

    min hoppe fik 2 "flasker" og så en pause på et par uger og så 2 "flasker" igen og det tog det smiley


Kommentér på:
Stresset hest?

Annonce