Ros til Gymnastik&Ridesport {{forumTopicSubject}}
Jeg vil bare gerne lige rose Gymnastik&Ridesport i Esbjerg, og anbefale dem, for en fantastisk god service!
Jeg har bestilt mit nye Döbert pandebånd hos dem, samt et lækkert tyk træktov (bare for at komme op på 500, og få betalt porto ;)).
Så dagen efter jeg havde sent mit ordre, sendte den om aftenen,, får jeg et opkald. De ville lige spørge om det var ok at træktovet blev i et andet mærke, da de ikke havde det hjemme i det mærke jeg bestilte i den farve, men havde i et andet mærke magen til. Det kalder jeg super god service! Både hurtigt, men også at de er så flinke at ringe og spørge - og endda når jeg ikke vidste hva for et mærke træktovet var i i forvejen. Det synes jeg bare er super fedt!
-Og jeg tror faktisk allerede jeg har det med posten i morgen, de ville sende så snart pengene var der og de gik ind i morges
-Så en anbefaling herfra og ros til Gymnastik&Ridesport i Esbjerg for god og hurtig service
Andre der har rideudstyrsforretninger at rose så er det her i skal skrive
kun ros, vi kender godt til de negative :b
http://www.gymnastikogridesport.dk/
dec 2004
Følger: 49 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 187 Svar: 1.170
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 1.008
Jeg er dog træt af at jeg ikke engang imellem kan vinde i deres konkurrencer *SS*
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 1.008
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Jeg fik også super service.
Jeg bestilte i lige efter jul og fik mine vare d. 30/12.
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.647
Syntes det er en mega god forretning! Giver dig ret i man for SUPER service! Rigtig dejligt!
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.647
Ros til Gymnastik&Ridesport