{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Ros til Gymnastik&Ridesport {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare gerne lige rose Gymnastik&Ridesport i Esbjerg, og anbefale dem, for en fantastisk god service!
Jeg har bestilt mit nye Döbert pandebånd hos dem, samt et lækkert tyk træktov (bare for at komme op på 500, og få betalt porto ;)).

Så dagen efter jeg havde sent mit ordre, sendte den om aftenen,, får jeg et opkald. De ville lige spørge om det var ok at træktovet blev i et andet mærke, da de ikke havde det hjemme i det mærke jeg bestilte i den farve, men havde i et andet mærke magen til. Det kalder jeg super god service! Både hurtigt, men også at de er så flinke at ringe og spørge - og endda når jeg ikke vidste hva for et mærke træktovet var i i forvejen. Det synes jeg bare er super fedt!
-Og jeg tror faktisk allerede jeg har det med posten i morgen, de ville sende så snart pengene var der og de gik ind i morges smiley

-Så en anbefaling herfra og ros til Gymnastik&Ridesport i Esbjerg for god og hurtig service smiley

Andre der har rideudstyrsforretninger at rose så er det her i skal skrive smiley kun ros, vi kender godt til de negative :b

http://www.gymnastikogridesport.dk/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ros til Gymnastik&Ridesport
Kommentér på:
Ros til Gymnastik&Ridesport

Annonce