{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Søstjernen
Søstjernen
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 43

hjælp- hest om et halvt år {{forumTopicSubject}}

kære hestegalleriet
Jeg skal have hest om et halvt år og jeg skal virkelig begynde at forberede.
Jeg er lige begyndt at kigge efter eventuelle heste, så hvis i kender nogle gode hjemmesider eller selv har noget til salg, så kunne det være skønt.
Jeg leder efter:
Irish Cob
Vallak
6-13 år
145-160
Ved godt at racen ikke betyder noget, men jeg har fået et rigtig godt indtryk at Irish cob racen.
hvis i haren hest til salg så skal i vide: vi kommer til at ride hygge/skovtursridning, vi har ridebane og ridehus, som vi selvfølgelig også vil benytte.

Hvis i har erfaring med Irish Cob må også meget gerne skrive hvad for noget udstyr (det normalt) kræver med en Irish Cob, da det er en førstegangshest, har jeg ikke selv så meget erfaring.

skriv også gerne jeres erfaringer med Irish Cob!:)

på forhånd tak

Liva

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp- hest om et halvt år
  • #1   2. jan 2014 Tror dsv ikke du må lægge sådanne annoncer ind her i forum, det hører til på markedet. Men held og lykke med din søgen smiley

• Søstjernen
    Søstjernen Tilmeldt:
    jun 2013

#2   2. jan 2014 caroline s: det var ikke kun hvis i, her inde på hestegalleriet havde nogen, det var mere hvor jeg kunne lede, og hvordan jeg kunne forberede mig

• #3   3. jan 2014 En Irish Cob kræver ikke specielt udstyr :). Størrelsen i udstyr varierer efter hvor stor hesten er.

En Irish Cob er en god all round hest, dog skal man ikke forvente at kunne deltage til OL f.eks :). Jeg sprang LB/LA til træning på min gamle Irish Cob pony, og han klarede det rigtig fint.
    Irish Cobs er generelt en dejlig race, og de er kanon flotte. Jeg skal have mig en Irish Cob igen på et tidspunkt :).

• #4   3. jan 2014 En standard Irish Cob vil jeg sige nok bruger full i diverse udstyr, uden at kunne sige det, for der er jo selvfølgelig altid nogen der skiller sig ud fra de andre! smiley

Men rigtig godt valg af race.

Hvilke prisleje søger du i?

• Søstjernen
    Søstjernen Tilmeldt:
    jun 2013

#5   20. nov 2014 maks 20.000

Kommentér på:
hjælp- hest om et halvt år

Annonce