{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Billeshave efterskole : Ridning {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg overvejer Billeshave efterskole, og ville høre om der var nogle herinde som kender til efterskolen, og evt. kunne fortælle lidt om den, og forholdende ?
kan I anbefale den ? smiley

Er der andre efterskoler I kan anbefale, hvor ridelinjen er rigtig god.. Er rimelig ny på det område mht. efterskoler ..

God aften, Bolette smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeshave efterskole : Ridning
  • #1   5. jan 2014 Jeg gik der i årgang 10/11 smiley Der er meget som er ændret på ridelinjen siden jeg stoppede så er nok ikke til så meget hjælp.. smiley

Altså foldene er store og der er masser af plads, 3x ridebaner og ridehus på den anden side af vejen. Forholdene er ret gode, det eneste som mangler er bedre tur muligheder smiley
    Fik ikke rigtig undervisning så det kan jeg ikke hjælpe med.
    Du skal nok forberede dig på også at skulle arbejde en masse og ikke bare ride hele dagen smiley
    Tror du bliver glad lige meget hvilken efterskole du vælger smiley

• #2   5. jan 2014 Tak skal du have, smiley
    er meget i tvivl hvilken efterskole jeg skal tage på, men Billeshave lød og ser ud til at være en rigtig fed efterskole.. Men det svært smiley

• #3   5. jan 2014 Min tidligere ridelærer er begyndt at undervise der og jeg var så glad for hende smiley

• #4   5. jan 2014 Jeg var der ude at kigge sidste år eller for 2 år siden. Og synes det virkede som et rigtig godt sted!(:

• #5   5. jan 2014 Jeg var ude at kigge på stedet, husker det som ret nedslidt generelt, meget mudrede folde og små bokse smiley Skolehestene var dengang alle fjordheste, og jeg snakkede med en elev derude, der savnede udfordring i rideundervisningen - skolehestene var mere bare volter på en bane.. smiley

• #6   6. jan 2014 Jeg/vi var ude og kigge på stedet (min lillesøster) og var på ingen måde imponeret af stedet- ifølge eleverne som gik der var det meget staldarbejde, og lidt 'kæft, trit og retning' inde over- boksene er små. Der blev sagt at ridehallen var meget dårlig men kunne gå an, og der var mange underlige regler omkring ridningen synes jeg.. Underviser var der ikke til fremvisningen af skolen/hestene- og har på ingen måde været mulig at få fat på for evt. Spørgsmål bagefter..

Jeg ville ikke have min hest stående der..

• #7   6. jan 2014 Jeg skal selv gå der efter sommerferien og har været nede og kigge på den 2 gange og synes det virker som et rigtig godt sted. regler osv. Kan jeg selvfølgelig ikke sige så utrolig meget om, da jeg jo ikke rigtig har oplevet det hele endnu, men har fået et rigtig godt indtryk af stedet og måden de gør tingene på, efter at have set og snakke lidt med nogen af ridelærerne, derudover kender jeg en der har gået der, som i hvert fald virkede til at være rigtig glad for det smiley

• #8   7. jan 2014 Grønsund idrætsefterskole har en god ridelinje:-)

• #9   8. jan 2014 Jeg skal selv gå der i året 14/15, og jeg har fået et godt indtryk af hele stedet. Foldene var måske ikke de bedste, lidt mudrede men ellers syntes jeg det er rigtigt flot. De har lige fået lavet en ny stor udendørs ridebane, med belysning så man kan ride når det er mørkt. Og underviserne skulle være ret professionelle, så jeg glæder mig meget! Jeg kan klart anbefale det smiley

Kommentér på:
Billeshave efterskole : Ridning

Annonce