{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest med tynd mave?
  • #1   9. jan 2014 Hvis den er kommet direkte over på noget meget vådt wrap, kan det godt være hovedsagen! Men vær nu meget nænsom med hvilket wrap du køber, heste har en følsom mave! smiley
    - God bedring med den!

• #3   9. jan 2014 min kan ikke tåle wrap, så løber det simpelhed ud af ham, så han får bare hø i stedet.

• #4   9. jan 2014 Skift til hø NU.... Hvis det ikke virker, skal du kigge på ormestatus... Hvis der ikke er noget der, skal du kigge på et tilskud så du kan få stabiliseret mavens balance igen... Det er meget usundt for dem med tynd mave, giv ekstra salt og tilbyd hende lunkent vand i en spand, de dehydrerer sindssygt hurtigt ved diarre....

• #5   9. jan 2014 jeg vil også sige skift til hø, eller finde noget tørt wrap.. smiley

• #6   9. jan 2014 Tørt wrap er ikke lig med lykken, tør wrap har ofte MEGET sukker i sig og det kan være ligeså hårdt for maven.... En fugtig wrap er optimalt...

• #9   9. jan 2014 Min unghest har også lige haft dårlig mave pga for våd wrap.
    Jeg startede med at give ham kun hø da han ikke var blevet bedre efter 2 dage tog jeg hans foder væk så han kun fik lucerne. og så havde han 2 dage med det, og han var super fin igen efter de dage uden foder. smiley og så kom han ligeså stille på Wrap igen, uden problem smiley

Grunden til jeg tager foder væk er hvis der en bakterie der lever af næring i foderet så kan man slå den ihjel ved at fjerne den levevis smiley

Dyrlægenes anvisning

Kommentér på:
Hest med tynd mave?

Annonce