{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

bryllupskørsel - nogen der kender nogen? {{forumTopicSubject}}

ja, som overskriften siger, vi skal giftes og jeg vil gerne det er transport med hest, ikke afgørende hvilken race, enspand, tospand mv heller ikke afgørende

bryllupet er udenfor nørre nebel nord for varde, sydvest for tarm, prisen har selvfølgelig betydning da der faktisk er tale om kun 1,3 km og så en times fotografering og så små 5 km kørsel - men hestevognen kan evt køre i forvejen halvvejs under fotograferingen og så vente på aftalt sted så tidsforbrug er ikke overvældende

håber der er nogen der kan hjælpe - datoen er d 14.06

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bryllupskørsel - nogen der kender nogen?
  • #1   12. jan 2014 Du kan prøve at høre den nærmeste køreforening smiley
    Nu er den her nok for langt væk men der er mulighed for at få hjælp smiley
    http://www.vendsysselkoreforening.dk/

• #2   12. jan 2014 poul meyer fra jerlev kører med vogn... han kører til mange ting smiley med to fjordheste smiley

• #3   12. jan 2014 til vores bryllup havde vi nogle fra nordjylland ude, jeg kan desværre ikke finde noget tlf eller mail på dem, jeg fik deres tlf af net-op.dk og mener han hedder noget med Jørgen/Jørn, det var en mand og dame som køre med to sorte oldenborg.

Anbefaler IKKE!!!! stald grønnerup de brændte os af 3 dage før vores bryllup og kunne ikke henvise os til andre (han havde været reseveret i næsten et år)

Billedet er fra vores bryllup smiley

Jeg blev hentet på hjemme ads ( ca 5 km fra kirken), de ventede mens vi var i kirke, så kørte de os 5 km, og her blev vi fotograferet i en halv time ca, og bagefter kørte vi kroen ca 14 km

De var utrolig søde og behagelige og meget hjælpsomme smiley

Vi gav 5500 for hele herligheden smiley

profilbillede
  • #5   12. jan 2014 Skal lige siges, de ikke gik på kompromi med deres tøj, der var 30 + g (dagen er kåret som år 2013 varmeste dag) og de tog ikke en gang jakkerne a mens de var sammen med os smiley

Kommentér på:
bryllupskørsel - nogen der kender nogen?

Annonce